ریموت های TV وان پلاس با طراحی بهتر و دکمه های بیشتر

رسانه کلیک - کمپانی وان پلاس بالاخره به فیدبک کاربران پاسخ داده و ریموت های TV جدیدی را با طراحی زیباتر و دکمه های بیشتر عرضه کرده است.

ریموت های TV وان پلاس با طراحی بهتر و دکمه های بیشتر

سری U تلویزیون های جدید وان پلاس، به همراه ریموت های TV جدید عرضه شده اند. این ریموت ها تقریبا نسخه اصلاح شده ریموت های عرضه شده به همراه سری تلویزیون های Q در سال قبل هستند. شایان ذکر است که سری Y نیز با ریموت های جدیدی روانه بازار شده اند.

ریموت عرضه شده به همراه تلویزیون های سری Q، در واقع از روی ریموت سیری تلویزیون اپل طراحی شده است. با اینکه ریموت های TV وان پلاس (RC-001A) دارای ظاهر جذابی هستند، اما شکایات متعددی در خصوص طراحی آن ها مطرح شده که از جمله آن ها می توان به باریک بودن بیش از حد ریموت ها اشاره کرد. در ضمن، بسیاری کاربران از دکمه های کنترل صدای موجود روی این ریموت ها راضی نبوده اند.

چند ماه پس از عرضه سری Q تلویزیون های وان پلاس، ریموت جدیدی به نام ریموت Netflix (RC-002A) معرفی شد که شامل دکمه مخصوص نتفلیکس است. این دستگاه کوچک دارای طراحی کاملا متفاوتی بوده و بر خلاف نسخه اصلی، باتری قابل شارژ ندارد.

با این حال یکی از نقاط قوت کمپانی وان پلاس، اهمیت دادن به فیدبک های کاربران است، و معرفی دو ریموت جدید، این واقعیت را به اثبات می رساند.

ریموت تلویزیون های سری U وان پلاس (RC-003A)

ریموت های TV وان پلاس جدید (مدل RC-003A) برای تلویزیون های سری U، دارای رنگ نقره ای بوده و ظاهری فلزی دارند، هرچند که جنس آن ها از پلاستیک است. ضخامت این دستگاه به طور قابل توجهی افزایش یافته و به حد ریموت های تلویزیون معمولی رسیده است.

از لحاظ دکمه ها، D-Pad مربعی- دایره ای در قسمت بالای ریموت باقی مانده و رنگ براقی دارد. ظاهرا دکمه OnePlus (برای راه اندازی اکسیژن پلی و روشن و خاموش کردن تلویزیون)، دکمه بازگشت (Back)، دکمه خانه (Home) و دکمه دستیار گوگل روی این ریموت باقی مانده است. علاوه بر این، دکمه های جدیدی به ریموت اضافه شده اند.

ریموت های TV وان پلاس برای تلویزیون های سری Y (RC-002B)

ریموت های سری Y تفاوت زیادی با ریموت های سری U دارند و بیشتر شبیه به ریموت Netflix هستند، اما دکمه های متفاوتی در آن ها به کار رفته است. یک دکمه پاور در گوشه بالا سمت چپ به چشم می خورد. این دکمه در واقع جایگزین دکمه OnePlus شده که وظیفه آن، راه اندازی اکسیژن پلی و روشن و خاموش کردن تلویزیون است.

دکمه منبع ورودی در ریموت Netflix جای خود را به دکمه Menu روی ریموت جدید داده است. به عنوان آخرین تغییر نیز می توان به افزودن لوگوی وان پلاس در پایین ریموت اشاره کرد.


سایر مشخصات به طور دست نخورده باقی مانده اند. دکمه های مخصوص برای نتفلیکس، پرایم ویدیو و یوتیوب هنوز هم روی ریموت به چشم می خورند. این دستگاه نیز از باتری های AAA استفاده می کند.

ریموت های TV وان پلاس جدید، حاصل توجه این کمپانی به فیدبک ها و نظر افراد نسبت به محصولات خود است. به نظر می رسد که تلویزیون های گران قیمت آینده وان پلاس (سری Q و U) از ریموت جدید سری U استفاده می کنند، در حالی که ریموت سری Y به همراه مدل های ارزیان تر عرضه می شوند.

ارسال نظر