شرکت وان پلاس گوشی ارزان قیمتی را عرضه می‌کند

رسانه کلیک - شرکت وان پلاس قصد دارد گوشی هوشمند جدید را با امکانات بسیار خوب و تنها با قیمت ۳۰۰ دلار به بازار عرضه کند. 

شرکت وان پلاس گوشی ارزان قیمتی را عرضه می‌کند

از سال ۲۰۱۴ که شرکت وان پلاس وارد بازار گوشی‌های هوشمند شد، به این معروف شد که گوشی‌های ارزان قیمت و باکیفیتی را تولید می‌کند. این شرکت بعد از عرضه گوشی پرچمدار خود به نام ان پلاس ۸ پرو، گوشی جدید به نام ان پلاس نورد تولید کرده است که قیمت کمتری دارد.

البته قیمت این پرچمدار وان پلاس تنها ۱۰۰ دلار از آیفون ۱۱ پرو و گلکسی S20 کمتر است ؛ اما این شرکت از مدتی قبل خط تولید جدیدی برای تولید گوشی‌های ارزان قیمت در هند راه‌اندازی کرده بود که قرار است گوشی وان پلاس نورد را به این روش تولید کند و در کشورهای هند، اروپا و آمریکا عرضه کند.

البته ممکن است این گوشی هوشمند، OnePlus 8 Lite یا OnePlus Z نیز نام بگیرد.

قرار است که وان‌پلاس برای اولین بار در این گوشی از دوربین‌های سلفی دوگانه استفاده کند و این گوشی مجهز به دوربین سلفی دوگانه با لنزهای ۸ و ۳۲ مگاپیکسلی باشد. دوربین سلفی در گوشه بالا و سمت چپ صفحه نمایشگر قرار خواهد گرفت.

در این گوشی از پردازنده اسنپ دراگون 765 جی و نمایشگر ۹۰ هرتزی AMOLED هم استفاده شده است. هم‌بنیان‌گذار این شرکت هفته پیش اعلام کرده بود که این گوشی با قیمتی مشابه وان پلاس وان عرضه خواهد شد. این باورنکردنی است که چنین گوشی با این امکانات، تنها ۳۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

ارسال نظر