انیوا با نگاه متفاوت به حوزه اینفلوئنسر مارکتینگ شروع به کار کرد

رسانه کلیک - با گسترش شبکه های اجتماعی و افزایش استفاده کاربران از این شبکه ها بیزنس ها تلاش میکنند تا برای تبلیغات سرویس ها و محصولاتشان در این این شبکه ها بهتر و بیشتر دیده شوند.به گزارش کلیک؛ کسب و کارهای اینترنتی زیادی بر بستر اینستاگرام و تلگرام شکل گرفتند که این شبکه ها برای آنها به منزله یک ویترین پربازدید ایفای نقش می‌ کنند، همچنین شخصیت های حقیقی بسیاری در این شبکه ها معروف شدند که بعضی از آنها از محبوبیت و تاثیرگذاری بالایی برخوردارند.

انیوا با نگاه متفاوت به حوزه اینفلوئنسر مارکتینگ شروع به کار کرد

به گزارش کلیک ؛ کسب و کارهای اینترنتی زیادی بر بستر اینستاگرام و تلگرام شکل گرفتند که این شبکه ها برای آنها به منزله یک ویترین پربازدید ایفای نقش می‌ کنند، همچنین شخصیت های حقیقی بسیاری در این شبکه ها معروف شدند که بعضی از آنها از محبوبیت و تاثیرگذاری بالایی برخوردارند.

بازاریابی به وسیله افراد تاثیر گذار یا همان اینفلوئنسر مارکتینگ چند وقتی است که توجه مدیران کسب و کارهای آنلاین و سنتی را به خود جلب کرده و آنها تلاش میکنند تا بتوانند کسب و کار خود را به وسیله افراد تاثیرگذار معرفی کنند.

همانطور که اشاره کردیم معروف بودن بعضی از اشخاص حقیقی در فضای مجازی به منزله محبوبیت و میزان تاثیر گذاری آنها نیست، و در بعضی مواقع بیزنس ها از همکاری با افراد معروف نه تنها سودی نبردند بلکه به شخصیت برند خود ضربه زدند و متحمل ضرر شدند.

البته ارتباط بین کسب و کارها و تاثیرگذاران در صورتی که بتواند به خوبی شکل بگیرد، میتواند تاثیرات شگفت انگیز و نرخ ROI بسیار بالایی را رقم زند، اما به راستی این ارتباط موثر به چه شکل به وجود خواهد آمد؟

پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ انیوا

انیوا که یک اسم فرانسوی و در انگلیسی معادل Let's Go میباشد، در این پلتفرم کسب و کارها محصول و یا خدمات خود را به عنوان هدیه در پلتفرم ثبت میکنند و در طرف دیگر تاثیرگذاران اجتماعی با مشاهده این پیشنهادات میتوانند از میان گزینه های موجود انتخاب کنند.

در نحوه تعامل با کسب و کارهای آنلاین کارت های اعتباری هر کسب و کار به تاثیر گذاران داده میشود و در تعامل با کسب و کارهای سنتی، تاثیر گذار میتواند روز استفاده از آن خدمت را رزرو کند، به عنوان مثال تاثیرگذار اجتماعی میتواند پیشنهاد خوردن شام در یکی از بهترین رستوران های تهران را انتخاب کند و روز ۲۵ اسفند را برای آن رزرو کند. در روز ۲۵ اسفند تاثیر گذار اجتماعی به آن رستوران میرود و از خدمات آن رستوران استفاده میکند و تا ۲۴ ساعت بعد از آن زمان دارد تا یک عکس به دلخواه خودش از آن رستوران در اینستاگرام خود به اشتراک گذارد و آن رستوران را تگ کند.

تمام این مراحل در پلتفرم انیوا پردازش میشود، یکی از مهمترین قسمت ها ارتباط انفلوئنسر موثر با کسب و کارهاست که با الگوریتم های نوشته شده در انیوا به بهترین شکل ممکن این ارتباط برقرار میشود، همچنین با بررسی رفتار و میزان تاثیرگذاری اینفلوئنسرها معیارهای دیگری برای امتیازدهی در انیوا لحاظ میشود، که میتواند میزان بهره وری این مدل مارکتینگ را افزایش دهد.

انیوا با یک تیم متخصص و بعد از ۴ ماه فعالیت در شتاب دهنده جهش از محصول خود رونمایی کرد.

با توجه به اینکه این پلتفرم به صورت تخصصی و برای افراد مشخصی ساخته شده، نحوه مارکتینگ آن نیز به هوشمندی بیشتر و استراتژی مشخصی نیاز دارد. به همین دلیل انیوا هر هفته پنجشنبه ها در رویدادی به اسم انیوا ویکند میزبان تاثیر گذاران اجتماعی فعال در اینستاگرام میباشد.

ارسال نظر