کسب و کارهای مجازی پتانسیل اشتغال بالایی دارند/ ایجاد فضای رقابتی در اپراتورهای تلفن همراه

رسانه کلیک – نماینده و عضو کیمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، عبدالله رضیان با بیان اینکه اشتغالزایی مهمترین دغدغه کشور است، گفت: کسب و کارهای مجازی پتانسیل بالایی برای اشتغالزایی دارند و باید اقداماتی برای بهره برداری از حوزه کسب و کارهای مجازی انجام شود.

کسب و کارهای مجازی پتانسیل اشتغال بالایی دارند/ ایجاد فضای رقابتی در اپراتورهای تلفن همراه

به گزارش کلیک ؛ نماینده و عضو کیمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ، عبدالله رضیان به عنوان نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار و سوادکود از وضعیت وضعیت فیبر نوری و انتقال آن به کاربران انتقاد کرد و گفت: یکی از مهمترین مسائل که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید به آن توجه داشته باشد، تکنولوژی فیبر نوری و انتقال آن به کاربران به منظور افزایش سرعت اینترنت است.

عضو کیمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از جمله دیگر اولویت‌های کاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید کنترل فضای مجازی، سامان دهی و در عین حال بومی سازی فضای مجازی باشد تا بتوان فضای مجازی پالایش شده و مناسبی در ایران در اختیار مردم قرار داد.

مشکلات آنتن دهی تلفن همراه

عبدالله رضیان با اشاره به مشکلات آنتن دهی تلفن همراه گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در بخش ارتباطات کشور مطرح است، مشکلات آنتن دهی تلفن همراه است و برای حل این مشکل باید فضایی رقابتی‌تر برای اپراتورهای تلفن همراه به منظور افزایش کیفیت و کاهش قیمت برای مشترکان ایجاد شود که انتظار می‌رود تا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به قول‌های خود در این زمینه عمل کند.

توجه به زیر ساخت‌های ارائه خدمات اینترنتی

عضو کیمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این که خدمات مبتنی بر اینترنت در حال افزایش است، گفت: امروزه خدمات اینترنتی در حال افزایش و تکامل است که باعث شده تا بسیاری از کارها سریع و به راحتی در اختیار مردم باشد که این مسئله جای خوشحالی دارد اما باید به این موضوع توجه کرد که ارائه خدمات اینترنتی نیاز به زیر ساخت‌هایی دارد به همین دلیل توسعه زیر ساخت خدمات اینترنتی موضوع بسیار مهمی است.

پتانسیل بالای اشتغالزایی کسب و کارهای مجازی

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار و سوادکود در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اشتغالزایی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های کشور و دولت مسئله اشتغالزایی است که برای هر وزارتخانه‌ای تکلیف شده است. با توجه به پتانسیل بالای کسب و کاهای مجازی و جدید باید اقداماتی مناسب برای بهره برداری از این بخش به منظور اشتغالزایی و اقتصاد صورت بگیرد.

ایجاد فضای رقابتی در اپراتورهای تلفن همراه

عبدالله رضیان گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات باید توجه خاصی به ایجاد فضای رقابتی در اپراتورهای تلفن همراه داشته باشد چرا که با ایجاد فضای رقابتی سالم و امکاناتی برابر، همه اپراتورها می‌توانند با تمام توان خدمات و سرویس‌هایی با کیفیت بهتر را به مردم ارائه دهند.

وی تاکید کرد: رضایت مردم در اولویت است، با فضای رقابتی در اپراتورهای تلفن همراه علاوه بر افزایش کیفیت، کاهش قیمت چشمگیری حاصل می‌شود که می‌تواند خدمات با کیفیت را به صورت ارزان در اختیار مردم قرار دهد.

ارسال نظر