درهای فروشگاه اینترنتی LC Waikiki به روی ایرانیان باز شد

فروشگاه اینترنتی برند مطرح LC Waikiki محصول کشور ترکیه اکنون به ایرانیان خدمات ارائه می کند.به گزارش کلیک، شرکت LC Waikiki یکی از بزرگترین تولید کنندگان لباس در کشور ترکیه محسوب می شود. این برند با دارا بودن بیش از 500 شعبه در 28 کشور دنیا یکی از بهترین و محبوب ترین برندهای مد و لباس برای جوانان به شمار می رود. هرچند نخستین بار در سال 1985 در کشور فرانسه آغاز به کار کرده اما با گذشت حدود یک دهه از سال  1997 با خریده شدن توسط خانواده های Dizdar، Kucuk و Kisacik ترکیه ای به عنوان یک برند ترک فعالیت خود را از سر می گیرد و اکنون نیز به عنوان محصول کشور ترکیه شناخته می شود.

درهای فروشگاه اینترنتی LC Waikiki به روی ایرانیان باز شد

به گزارش کلیک، شرکت LC Waikiki یکی از بزرگترین تولید کنندگان لباس در کشور ترکیه محسوب می شود. این برند با دارا بودن بیش از 500 شعبه در 28 کشور دنیا یکی از بهترین و محبوب ترین برندهای مد و لباس برای جوانان به شمار می رود. هرچند نخستین بار در سال 1985 در کشور فرانسه آغاز به کار کرده اما با گذشت حدود یک دهه از سال 1997 با خریده شدن توسط خانواده های Dizdar، Kucuk و Kisacik ترکیه ای به عنوان یک برند ترک فعالیت خود را از سر می گیرد و اکنون نیز به عنوان محصول کشور ترکیه شناخته می شود.

همچنین این شرکت، برندهای کوچک تری همچون XSide را در خود جای داده است. در طی این سال ها بارها به عنوان تولید کننده نمونه لباس شناخته شده و از این روی در کشورهای مختلف از جمله کشور خودمان ایران از محبوبیت خاصی به دلیل کیفیت بالای تولید محصولات برخودار است.

چند وقتی بود که 3 شعبه رسمی از این برند در ایران افتتاح شده بود اما فروشگاه اینترنتی این برند از خریداران ایرانی پشتیبانی نمی کرد. به تازگی این شرکت با افزودن قابلیت خرید محصولات برای کاربران ایرانی، راه را برای خرید آزاد از محصولاتش باز کرده است. هرچند پیشنهادات تخفیفی و محصولات ویژه فروشگاه اینترنتی شامل ایرانیان نمی شود اما درج قیمت محصولات به واحد پولی ایران "ریال" موجب راحتی کار خریداران است.

ارسال نظر