گجت MYQ-Garage برای باز و بسته کردن درب پارکینگ توسط گوشی

هوشمند سازی لوازم خانگی و یا آن دسته از محصولاتی مانند لامپ ها و یا در ها که برای ساخت خانه ها از آن ها استفاده می شود یکی از دغدغه های مهم تولید کنندگان این محصولات است. از این رو اخیراً گجتی ساخته شده است که امکان هوشمند سازی در باز کن های برقی را با هزینه بسیار کمی امکان پذیر کرده است.

گجت MYQ-Garage برای باز و بسته کردن درب پارکینگ توسط گوشی

به گزارش کلیک ، شاید به جرات بتوان گفت مأموریت تمام توسعه دهندگان و سازندگان لوازم خانگی هوشمند سازی تولیدات خود به منظور استفاده آن ها در جهت پیشرفت گسترش خانه های هوشمند است. استفاده از ابزارهای هوشمندی که به یکدیگر متصل بوده و در تعامل هستند مزایای بسیار زیادی برای کاربران به همراه داشته است اما در ازای این فایده ها قیمت آن ها نیز تا حد زیادی نسبت به قیمت آن دسته از ابزارهای غیر هوشمند بالا تر می رود. این موضوع به خصوص در مواردی مثل در باز کن های هوشمند که برای باز کردن در پارکینگ ها استفاده می شوند بیشتر به چشم می خورد. در واقع قیمت در باز کن های هوشمند که می توان آن ها را از راه دور کنترل کرد بسیار زیاد تر از نوع معمولی آن ها است. اما اخیراً دانشمندان توانسته اند گجتی طراحی کنند که هزینه های مربوط به هوشمند سازی در باز کن هایی را که برای پارکینگ محل کار و یا خانه ها نصب شده اند، تا حد زیادی کاهش می دهد. قیمت این گجت ۱۰۰ دلار بر آورد شده است. این گجت که به Chamberlain MYQ-G0201 MYQ-Garage مشهور است با تمامی انواع در باز کن ها سازگار است.

اپلیکیشن مربوط به این گجت بر روی تمامی سیستم عامل های اندروید و iOS قابل نصب است و نصب آن بسیار ساده و راحت است.

بر اساس آنچه که بر روی بسته بندی این محصول نوشته شده است، این گجت می تواند برای باز کردن، بستن و کنترل در های پارکینگ از طریق گوشی های تلفن هوشمند مورد استفاده قرار گیرد.

از طرفی اعلان های مربوط به باز بودن و یا بسته بودن در های پارکینگ از طریق اپلیکیشن مربوط به آن امکان پذیر است. این گجت با اکثر غریب به اتفاق در باز کن های بیشتر برندها که از سال ۱۹۹۳ به بعد ساخته شده اند و دارای سنسورهای امنیتی استاندار هستند سازگار است. از طرفی اپلیکیشن مربوط به این گجت بر روی تمامی نسخه های گوشی آیفون از آیفون ۳GS به بعد قابل نصب است.

همچنین از این اپلیکیشن مربوط به این گجت می توان بر روی تمامی سیستم عامل های اندروید، بلک بری و ویندوز استفاده کرد. نصب این اپلیکیشن بسیار ساده بوده و تنها در عرض ۱ دقیقه انجام می شود. این اپلیکیشن رایگان بوده و می توان به وای فای خانه آن را متصل نمود.

در بسته بندی این محصول یک وای فای هاب، یک کابل برق، سنسور در، راهنمای دانلود اپلیکیشن مربوطه که به صورت رایگان است تعبیه شده است.

ارسال نظر