اوپو از دو گوشی F1 و F1 پلاس اوپو رونمایی کرد

کمپانی اوپو ساعتی پیش به طور رسمی از دو گوشی هوشمند جدید خود با نام‌های اختصاصی اوپو F1 یا Oppo F 1 و اوپو F1 پلاس (Oppo F1 Plus) رونمایی کرد.

اوپو از دو گوشی F1 و F1 پلاس اوپو رونمایی کرد

اوپو از جمله شرکت‌های چینی است که طی چند وقت اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته است. این شرکت در سال 2015 توانست بالغ بر 50 میلیون نسخه از گوشی‌های هوشمند برند خود را به فروش برساند. محصولات و گوشی‌های هوشمند اوپو بیشتر در بازارهای داخلی قاره آسیا عرضه می‌شوند. حال این کمپانی به طور رسمی از دو گوشی هوشمند جدید خود با نام‌های اوپو F1 و اوپو F1 پلاس رونمایی کرده است.

گوشی هوشمند اوپو F1 یک محصول میان رده است و از صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر 720 در 1280 پیکسلی بهره می‌برد. نمایشگر این محصول با استفاده از پنل گوریلاگلس 4 پوشانده شده است. این گوشی هوشمند به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 616 کوالکام مجهز بوده و پردازنده مرکزی آن هشت هسته‌ای و 64 بیتی است. دوربین اصلی و سلفی این گوشی به ترتیب از سنسورهایی 13 و 8 مگاپیکسلی تشکیل شده و باتری آن ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. گوشی هوشمند F1 اوپو به طور پیش فرض به سیستم عامل اندروید 5.1 آب نبات چوبی مجهز است و رم آن ظرفیت 3 گیگابایتی را به همراه دارد. حافظه داخلی پیش فرض این محصول هم 16 گیگابایتی بوده و دستگاه از حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند وزنی برابر با 134 گرم داشته و از قابلیت اتصال همزمان دو سیم کارت پشتیبانی به عمل می‌آورد.

1

در سمت مقال گوشی هوشمند اوپو F1 پلاس از صفحه نمایشی 5.5 اینچی و از نوع IPS با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل بهره می‌برد. نمایشگر این محصول هم توسط پنل گوریلاگلس 4 پوشانده شده و تراشهبه کار گرفته شده در آن هم اسنپدراگون 616 کوالکام در نظر گرفته شده است. رم این گوشی ظرفیت 4 گیگابایتی را ارائه کرده و حافظه داخلی آن 32 گیگابایتی و قابل ارتقاء است. کمپانی اوچو اعلام کرده که عرضه رسمی گوشی هوشمند F1 از اول ماه فوریه آغاز می‌شود و عرضه گوشی F1 پلاس هم از ماه آوریل آغاز خواهد شد.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر