رونمایی Oppo از جدیدترین مدل گوشی هوشمند تاشو

زمانی گوشی‌های تاشو مد زمان بودند و  محبوبیت زیادی داشتند اما اکنون دیگر این گوشی‌ها از رده خارج شده اند اما به زودی این گوشی‌ها دوباره مد خواهند شد. تصاویر منتشر شده از صفحه نمایش تاشوی گوشی هوشمند اوپو خبر از این موضوع می‌دهد.

رونمایی Oppo از جدیدترین مدل گوشی هوشمند تاشو

به گزارش کلیک، تصاویر منتشر شده گوشی هوشمندی با صفحه نمایش بزرگ ۷ اینچی تاشو را نشان می‌دهد. ظاهرا یک دوربین سلفی هم در کنار این صفحه نمایش قرار دارد که در مقایسه با بیشتر گوشی‌های هوشمند امروزی مکان عجیب و غریبی برای دوربین‌های سلفی است. همچنین احتمال وجود یک دوربین پشتی هم وجود دارد که ما در تصاویر قادر به دیدن آن نیستیم.

از تصویر زیر می‌توان فهمید که به نظر می‌رسد نمونه اولیه این دستگاه از یکی از نسخه‌های اندروید بهره می‌برد و در تصویر مشخص است که باتری آن کاملا شارژ شده است. تصور می‌شود سازندگان این گوشی با این عکس می‌خواهند به همه نشان دهند که این گوشی حتی زمانی که تا شده است، هم می‌تواند شارژ شود.

oppo-folding-phone

صفحه نمایش تاشو گوشی هوشمند هنوز در مرحله نمونه اولیه است. اما مسئولان اوپو اذعان کرده‌اند که این شرکت از آگوست ۲۰۱۵ در حال کار کردن بر روی این ایده بوده است و نمونه اولیه این گوشی در فوریه سال ۲۰۱۶ ساخته شد.

صفحه نمایش ساخته شده توسط اوپو با صفحه نمایشی که سامسونگ در مراسم سازمان صنعتی SID (سازمانی که در زمینه نشر اطلاعات مربوط به نمایشگرها فعالیت می‌کند) در معرض نمایش قرار داد، شباهت‌هایی دارد.

این شرکت چینی تولید کننده گوشی با ابتکار و خلاقیت در زمینه فناوری، نا آشنا نیست و در حدود دو سال پیش گوشی هوشمندی تحت عنوان N3 عرضه کرد که دوربین آن قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را داشت. این شرکت به تازگی فناوری شارژ بسیار سریع VOOC را نیز به همه معرفی کرده است که قادر است ۰ تا ۱۰۰ درصد یک باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری را تنها در ۱۵ دقیقه شارژ کند.

اگر صفحه نمایش تاشو به طور رسمی عرضه شود، ابتکار بسیار بزرگ و جالبی محسوب می‌شود. اگر گوشی هوشمندی با چنین صفحه نمایشی به بازار عرضه شود، می‌توانید در حالی که در حال تماشای کلیپی هستید صفحه نمایش گوشی خود را تا کنید تا گوشی به راحتی در دست قرار بگیرد. با این گوشی تماس هم می‌توان گرفت. ترکیب این ویژگی‌ها در این گوشی آن را تبدیل به گجتی می‌کند که بیشتر افرادی که دائما در سفر کاری هستند، می‌خواهند آن را داشته باشند.

هنوز در مورد تولید انبوه این گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو هیچ حرفی گفته نشده وهیچ تاریخی مشخص نشده است و تنها کاری که می‌شود انجام داد، منتظر ماندن است.

منبع: smallbiztrends

ارسال نظر