عنوان Outlast 2 تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد

متاسفانه در مراحل ساخت یک بازی ویدیویی، همه چیز آن طور که تصور شده پیش نمی رود و در زمان مقرر، بازی به سطح کیفیت مورد نظر خود دست نمی یابد. به همین خاطر، در دنیای گیم اکثرا مشاهده می شود که بسیاری از عناوین ویدیویی، با تاخیر عرضه می شوند که این امر، موج نارضایتی گیمرها و علاقه مندان را به همراه دارد. حال استودیوی رد برلز، سازنده عنوان ترسناک Outlast، در صفحه حساب شخصی نسخه دوم این مجموعه در شبکه اجتماعی فیس بوک، به صورت رسمی اعلام کرد که بازی تا سال آینده میلادی تاخیر خورده است و تیم سازنده به زمان بیشتری جهت رفع مشکلات و بهبود کیفیت بازی Outlast 2 نیاز دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

عنوان Outlast 2 تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد

به همین خاطر، در دنیای گیم اکثرا مشاهده می شود که بسیاری از عناوین ویدیویی، با تاخیر عرضه می شوند که این امر، موج نارضایتی گیمرها و علاقه مندان را به همراه دارد. حال استودیوی رد برلز، سازنده عنوان ترسناک Outlast، در صفحه حساب شخصی نسخه دوم این مجموعه در شبکه اجتماعی فیس بوک، به صورت رسمی اعلام کرد که بازی تا سال آینده میلادی تاخیر خورده است و تیم سازنده به زمان بیشتری جهت رفع مشکلات و بهبود کیفیت بازی Outlast 2 نیاز دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بر اساس اطلاعات منتشر شده در صفحه رسمی شبکه اجتماعی فیس بوک بازی Outlast، استودیوی سازنده بازی یعنی رد برلز به صورت رسمی خبر از تاخیر خوردن این بازی تا سال میلادی آینده داد! بنا به این خبر درج شده، گویا طرفداران و علاقه مندان باید چند ماه دیگری برای تجربه این عنوان صبر کنند تا نسخه نهایی بازی، به دست آنان برسد. متاسفانه استودیوی رد برلز تاریخ انتشار دقیق بازی را مشخص نکرده و تنها در خصوص این اقدام خود، کمی توضیح داده است.

استودیوی رد برلز در خصوص تاخیر خوردن نسخه دوم بازی Outlast توضیح داد:

وظیفه و ماموریت ما به عنوان یک استودیوی مستقل بازی ساز این است که بهترین و ترسناک ترین بازی ویدیویی را که تا به امروز تجربه خواهید کرد را در اختیار شما قرار دهیم!

در ادامه توضیحات، نوشته شده است:

به خاطر تبدیل بازی Outlast 2 به بهترین و ترسناک ترین اثر ویدیویی، تیم سازنده و ما به زمان بیشتری نیازمند هستیم تا مطمئن شویم که بازی به سطح کیفیت مورد نظر دست یافته و این عنوان، بهترین تجربه‌ شما در سبک عناوین ترسناک خواهد بود. البته ما می دانیم که این خبر، اصلا مورد پسند طرفداران و گیمرها قرار نمی گیرد و با شنیدن آن، ناراضی نیز خواهند شد اما ما یک سری تعهدهایی را به گیمرها و کاربران داریم که به دلیل این تعهدها، به خود اجازه نمی دهیم که بازی ناقص و آزمایش نشده را در اختیار بازیکنان قرار دهیم. به همین منظور، بازی با کمی تاخیر به دست علاقه مندان خواهد رسید.

البته در رسانه خارجی دیگر نوشته شده است که استودیوی سازنده بازی Outlast 2 قصد دارد که مراحل و محیط های جدید زیادی به بازی اضافه کند و تمام محتویات این نسخه در مقایسه با نسخه قبلی، چیزی در حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد افزایش داشته است. به همین خاطر، سازندگان به زمان بیشتری نیاز دارند تا مراحل و محیط های جدیدی را به بازی اضافه کنند و آن ها را مورد بررسی قرار دهند.

اگرچه نسخه دوم بازی Outlast ادامه نسخه قبلی خود است اما این بدان معنا نیست که گیمرها دوباره به همان محیط خواهند رفت و یک بازی تکراری ای را تجربه کنند بلکه شخصیت ها و محیط های متنوع و جدیدی نیز به بازی اضافه شده تا حس تکراری بودن به بازیکنان دست ندهد. همان طور که در بالا اشاره کردیم، متاسفانه استودیوی رد برلز تاریخ انتشار دقیق این عنوان ویدیویی را مشخص نکرده است. طبق پیش بینی ها و عادت این شرکت، به احتمال زیاد بازی Outlast 2 در سه ماهه اول سال میلادی ۲۰۱۷ برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در صورت انتشار هرگونه خبر در این خصوص، رسانه کلیک شما را مطلع خواهد ساخت. همراه کلیک باشید...

شایان به ذکر است نسخه اول بازی Outlast در تاریخ ۴ سپتامبر سال میلادی ۲۰۱۳ (مصادف با چهارشنبه ۱۳ شهریور ماه سال ۱۳۹۲) توسط استودیوی رد برلز برای کنسول های نسل هشتم کمپانی های مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز، لینوکس و مک او اس منتشر گردید. در زمان عرضه این عنوان ویدیویی، به دلیل کمبود بازی های ترسناک، بسیاری از گیمرها و بازیکنان جهان به سراغ تجربه آن رفتند و خوشبتانه شاهد فروش نسبتا خوب این عنوان ویدیویی بودیم. گویا استودیوی رد برلز وظیفه خود را به خوبی می داند و در مراحل ساخت بازی، هیچ کم کاری ای نمی کند. حال باید منتظر عرضه نسخه دوم بازی Outlast باشیم تا بار دیگر، اثر این استودیو را نظاره کنیم.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه دوم بازی Outlast چیست؟ به نظر شما، این نسخه می توانند همانند نسخه قبلی خود رضایت گیمرها و منتقدان را به دست بیاورد؟ سبک ترسناک و اول شخص بودن مجموعه Outlast را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا ترسی که در حین تجربه بازی Outlast به شما الغا می شود، رضایت بخش است؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر