بازی Overwatch بیش از ۳۰ میلیون بازیکن دارد

به تازگی کمپانی نامدار بلیزارد انترتیمنت با انتشار آمار تازه ای از بازیکنان بازی محبوب Overwatch، از دستاورد و موفقیت جدید خود خبر داد. بر اساس بیانیه شرکت بلیزارد انترتیمنت، تعداد بازیکنان و کاربران بازی فوق العاده محبوب اور واچ به رقم ۳۰ میلیون نفر رسیده است که رسیدن به چنین آماری، بدون شک موفقیت بزرگی برای سازندگان به شمار می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بازی Overwatch بیش از ۳۰ میلیون بازیکن دارد

بر اساس بیانیه شرکت بلیزارد انترتیمنت، تعداد بازیکنان و کاربران بازی فوق العاده محبوب اور واچ به رقم ۳۰ میلیون نفر رسیده است که رسیدن به چنین آماری، بدون شک موفقیت بزرگی برای سازندگان به شمار می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، بر هیچ کس پوشیده نیست که کمپانی بلیزارد انترتیمنت در ساخت و طراحی بازی های آنلاین چند نفره تبحر خاصی دارد. این شرکت بازی ساز در سال میلادی ۲۰۰۴ با خلق عنوان ویدیویی آنلاین وارکرفت محبوبیت زیادی در میان بازیکنان و گیمرهای سراسر جهان پیدا کرد؛ به طوری که پشتیبانی سازندگان همچنان ادامه دارد و سرورهای این بازی هم اکنون میزبان بازیکنان و علاقه مندان می باشد. اخیرا کمپانی بلیزارد انترتیمنت آمار جدیدی از میزان بازیکنان ثبت نام کننده در بازی Overwatch را بازی کاربران به اشتراک گذاشت. بنا به گفته این شرکت، تا به امروز بیش از ۳۰ میلیون گیمر در این عنوان ویدیویی ثبت نام کردند که رسیدن به چنین رقمی، بیانگر بی نظیر بودن بازی اور واچ است!

بلیزارد انترتیمنت در صفحه شخصی شبکه اجتماعی توییتر با انتشار توییتی، ضمن اعلام آمار جدید، از کاربران بازی اور واچ تشکر کرد. توییت این شرکت به شرح زیر است:

بیش از ۳۰ میلیون بازیکن در بازی اور واچ ثبت نام کردند! بخاطر رشد روز افزون جامعه ما، از همه شما قهرمان متشکر هستیم. ما هرگز به دنبال تیم بهتری نخواهیم گشت. [هیچ تیمی بهتر از بازیکنان بازی اور واچ نیست]

- Overwatch (@PlayOverwatch) April 28, 2017

در ماه نوامبر سال میلادی گذشته، کمپانی بلیزارد انترتیمنت تعداد بازی Overwatch را ۲۰ میلیون نفر اعلام کرد. همچنین بنا به منابع رسمی، در ماه ژانویه امسال این رقم به عدد ۲۵ میلیون نفر افزایش یافته بود. گویا در یک بازه زمانی چهار ماهه (از ژانویه تا اواخر ماه آوریل)، بیش از ۵ میلیون گیمر به بازی اور واچ ملحق شدند تا با انتخاب کاراکترها و قهرمان محبوب خود، با دوستان و سایر بازیکنان به صورت تیمی به مبارزه بپردازند.

متاسفانه سازندگان جزئیات بیشتری از تعداد بازیکنان این عنوان منتشر نکردند و هنوز از تعداد بازیکنان هر پلتفرم را مطلع نیستیم. طبق پیش بینی ها، به نظر می رسد بیشتر بازیکنان این عنوان ویدیویی را بر روی پلتفرم پلی استیشن ۴ تجربه می کنند. توجه داشته باشید که این آمار تنها از تعداد بازیکنان ثبت نام شده در بازی اور واچ خبر می دهد و هیچ ارتباطی با میزان فروش بازی ندارد. به عبارت دیگر، سازندگان برای افزایش میزان فروش بازی خود، در یک بازه زمانی محدود نسخه رایگان بازی محبوب Overwatch را در اختیار کاربران و گیمرها قرار دادند. حال آمار منتشر شده از سوی بلیزارد، این دسته از کاربران را نیز شامل می شود. بنابراین، رسیدن به ۳۰ میلیون بازیکنان ثبت نام کننده به معنی رسیدن به فروش ۳۰ میلیون نسخه ای بازی نیست.

در اواخر سال میلادی گذشته، بازی محبوب اور واچ به عنوان نامزد بهترین بازی سال ۲۰۱۶ انتخاب شد که پس از رقابت تنگاتنگ با عناوین آنچارتد ۴، دووم، تایتانفال ۲ و Inside لقب بهترین بازی سال را از آن خود کرد. به علاوه در مراسم The Game Awards 2016 و سایر مراسم ها، جوایز فراوانی از جمله جایزه بهترین بازی چند نفره و... را کسب کرد. افتخار آفرینی بازی Overwatch تمامی ندارد چرا که این عنوان ضمن دریافت جوایز متعدد، پرفروش ترین بازی سال میلادی ۲۰۱۶ شد. بنا به گفته تیم تحلیل گران صنعت گیم، میزان فروش بازی اور واچ تا ماه دسامبر سال گذشته به رقم ۵۸۵٫۶ میلیون دلار رسیده بود.

بازی پرطرفدار Overwatch در تاریخ ۲۴ می سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با ۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۵، برای کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد و اکنون با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار در فروشگاه های بیلیزارد، پلی استیشن نتورک و ایکس باکس لایو به فروش می رسد.

در انتهای این گزارش، دیدگاه شما در خصوص موفقیت و فروش بازی اور واچ چیست؟ آیا شما هم این عنوان ویدیویی پرطرفدار را تجربه کرده اید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر