اطلاعات لو رفته جدید از هواوی P10

در عکس هایی که به صورت پیش فرض از اطلاعات لو رفته از P10 در دست است می توان به صفحه نمایش دارای انحنا، سنسور اثر انگشت در جلوی دستگاه اشاره کرد.

اطلاعات لو رفته جدید از هواوی P10

به گزارش کلیک ، عکس هایی به صورت پیش فرض و درز کرده از P10 عرضه شده است که در این عکس ها ما شاهد صفحه نمایش خمیده در گوشه های دستگاه و حسگر اثر انگشت در قسمت جلویی دستگاه هستیم. و حالا قبل از رونمایی از این دستگاه اطلاعات بسیار خوبی از این دستگاه درز کرده است که به مخاطبان دید کلی از دستگاه می دهد.

براساس اطلاعات لو رفته از این دستگاه و براساس دو عکس لو رفته از این دستگاه می توان به اطلاعات بسیار خوبی دست پیدا کرد، در عکس های لو رفته از این دستگاه دو تصویر دیده می شود، پست و جلوی این گوشی هوشمند به وضوح نمایش داده شده است.

اطلاعات لو رفته از هواوی P10

در این دستگاه دکمه هوم فیزیکی در جلوی صفحه به نمایش در آمده است و حسگر اثر انگشت نیز بر روی این دکمه هوم فیزیکی قرار دارد.

در پشت دستگاه دوربین دوگانه با لنز های لایکا مشاهده می شود همان طور که این ویژگی ها در P9 نیز دیده شده بود. علاوه بر دوربین دوگانه فلاش LED دوگانه و فوکوس اتوماتیک لیزری نیز بر روی این دستگاه قرار دارد.

هواوی P10 با صفحه نمایش خمیده ۵٫۵ اینچی که از Quad HD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پشتیبانی می کن عرضه می شود. علاوه بر این باید منتظر خبرهایی از عکس های لو رفته از P10 Plus نیز باشیم و انتظار می رود که این کمپانی چینی این دستگاه را نیز در کنار P10 به بازار عرضه کند.

ارسال نظر