پاناسونیک از تبلت ویندوزی Toughpad FZ-Q1 رونمایی کرد

شرکت پاناسونیک دقایقی پیش به طور رسمی از تبلت جدید و ویندوزی خود با نام اختصاصی Toughpad FZ-Q1 در CES 2016 رونمایی کرد.

پاناسونیک از تبلت ویندوزی Toughpad FZ-Q1 رونمایی کرد

این تبلت به طور پیش فرض از سیستم عامل ویندوز 8.1 مایکروسافت بهره می‌برد و در طراحی آن به مسئله‌ مقاومت و دوام بالا توجه خاصی شده است. این تبلت از نظر قابلیت‌های سخت افزاری و پردازشی در دو نسخه متنوع عرضه خواهد شد. نسخه برتر آن از پردازنده‌ Core i5-4302Y Pro شرکت اینتل بهره می‌برد و رم 8 گیگابایتی را به همراه دارد. همچنین این نسخه از تبلت Toughpad FZ-Q1 پاناسونیک از نظر ظرفیت حافظه داخلی در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود.

در سمت مقابل نسخه رده پایین این تبلت از پردازنده Intel Celeron N2807 بهره‌مند بوده و رم آن ظرفیت 4 گیگابایتی را ارائه می‌کند. از نظر حافظه داخلی هم این محصول شامل دو نسخه بهره‌مند از حافظه eMMC 64 گیگابایتی و حافظه SSD 128 گیگابایتی می‌شود. سایر خصوصیات و ویژگی‌های این دو نسخه از تبلت جدید و ویندوزی پاناسونکی مشابه بوده و به شرح زیر است.

1

صفحه نمایش تبلت Toughpad FZ-Q1 نمایشگری 12.5 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل است که نسبتصویر 16 به 9 را ارائه می‌کند. کمپانی پاناسونیک همچنین مدعی شده که باتری این تبلت به راحتی می‌تواند طی استفاده نرمال تا 9 ساعت دوام را به همراه داشته باشد. این محصول از قابلیت اتصال وای‌فای 802.11ac، GPS و بلوتوث نسخه 4.0 پشتیبانی به عمل می‌آورد و نسخه‌ای از آن با قابلیت اتصال LTE 4G عرضه خواهد شد. این تبلت به یک پورت اتصال USB 3.0 مجهز بوده و از شیار میکرو اس دی به منظور افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات نیز پشتیبانی می‌کند.

بنا به گزارشات به دست آمده، ظاهرا نسخه معمولی این تبلت قیمتی در حدود 999 دلار خواهد داشت و پاناسونیک نسخه برتر آن را با قیمت 1699 دلار به فروش می‌رساند. عرضه این محصول هم ظاهرا از ماه مارس سال جاری آغاز می‌شود.

2

منبع: winbeta

ارسال نظر