رونمایی از سامانه پردازش ابری بانک پارسیان

بانک پارسیان، نخستین سامانه پردازش ابری را در پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت به نام سامانه پردازش ابری پارسیان (ipbcloud) رونمایی و جهت بهره برداری در اختیار مشتریان قرارمی دهد.

رونمایی از سامانه پردازش ابری بانک پارسیان

به گزارش کلیک، با استفاده از این سامانه می توان به انواع خدمات بانکی و مالی همانند ارائه خدمات اینترنت بانک پارسیان، سیستم مدیریت مالی و استفاده مستقیم از وب سایت بانک پارسیان و همچنین در حوزه خدمات کاربردی به استفاده مشتریان از فضای ذخیره سازی اختصاصی، ویرایشگر متن، صفحه گسترده، تقویم و زمان بند جلسات، مدیریت مخاطبین، پیام رسان داخلی، مرور گر وب، خبرخوان، ماشین حساب، مترجم آنلاین و سرگرمی دست یافت.

بانک پارسیان در نظر دارد اولین سامانه پردازش ابری کشور با نام سامانه پردازش ابری بانک پارسیان (ipbcloud) که تکمیل وراه اندازی شده است را در پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت رونمایی و جهت بهره برداری در اختیار مشتریان قرار دهد.

بازدیدگنندگان محترم پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظا‌های پرداخت و شبکه بانکی کشور می توانند با مراجعه به غرفه بانک پارسیان واقع درمرکزهمایش های برج میلاد در روزهای ۲۱ و۲۲ دی ماه نسبت به فعال سازی کاربری این سامانه اقدام و پس از آن از طریق آدرس https://pib724.com/ipbcloud نسبت به بهره برداری از خدمات این سامانه اقدام کنند.

ارسال نظر