کمپانی وان‌پلاس از تکنولوژی شارژ سریع اختصاصی خود رونمایی می‌کند

بنا به تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، ظاهرا کمپانی وان‌پلاس قصد دارد که در کنفرانس روز هفتم ماه آوریل خود از تکنولوژی شارژ سریع اختصاصی برند خود پرده‌برداری کند. احتمالا پرچمدار جدید این شرکت هم از این قابلیت بهره‌مند می‌شود.

کمپانی وان‌پلاس از تکنولوژی شارژ سریع اختصاصی خود رونمایی می‌کند

کمپانی وان‌پلاس در سال ۲۰۱۴ گوشی هوشمند وان‌پلاس ۱ را معرفی کرد. این گوشی با توجه به قابلیت‌های عالی و قیمت مناسبی که به همراه داشت توانست خود را به‌ عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولاتی اندرویدی سال ۲۰۱۴ مطرح سازد. در سال ۲۰۱۵ وان‌پلاس نسخه جایگزین پرچمداراش را با نام اختصاصی وان‌پلاس ۲ معرفی کرد و این محصول هم توانست موفقیت‌های چشمگیری را برای این کمپانی به همراه داشته باشد. حال که در سال ۲۰۱۶ به سر می‌بریم، انتظار رونمایی این شرکت از نسخه جدید پرچمدارش را می‌کشیم!

به گزارش کلیک، چندی پیش شایعاتی منتشر شد که حاکی از احتمال رونمایی زودهنگام از گوشی وان‌پلاس ۳ بود. طبق این شایعات گفته می‌شد که گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ احتمالا در روز هفتم ماه آوریل معرفی می‌شود. اما ساعاتی پیش از انتشار این شایعات، کمپانی وان‌پلاس سریعا در بیانیه‌ای رسمی صحت این ادعا را رد کرد و اشاره داشت که این شرکت هیچ برنامه‌ریزی به منظور رونمایی زودهنگام از پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود ندارد. بنابراین و با توجه به تاریخ معرفی گوشی وان‌پلاس ۲ در سال ۲۰۱۵ می‌توان پیش بینی کرد که گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ هم طی ماه ژوئن معرفی می‌شود. پس هنوز زمان زیادی تا معرفی رسمی این محصول باقی مانده است.

اما کمپانی وان‌پلاس برای روز هفتم ماه آوریل رویدادی اختصاصی را در نظر گرفته و بدون تردید در جریان این رویداد شاهد معرفی یک گجت، دستگاه یا تکنولوژی جدیدی خواهیم بود. در سمت مقابل وان‌پلاس اعلام کرده که در جریان این رویداد از گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ رونمایی نمی‌کند، بنابراین برنامه‌ریزی این شرکت برای کنفرانس پیش رو چگونه است؟

گوشی هوشمند وان‌پلاس ۲ به پورت اتصال USB Type C مجهز بود اما از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کرد. بنا به گزارشات به دست آمده، ظاهرا به تازگی شرکت وان‌پلاس پتنتی را ثبت رده که مربوط به یک تکنولوژی شارژ سریع جدید و اختصاصی است. در این تکنولوژی احتمالا از پورت اتصال لایتنینگ استفاده می‌شود. بسیاری از افراد عقیده دارند که کمپانی وان‌پلاس در جریان کنفرانس پیش رو و مرتبط با روز هفتم ماه آوریل رسما این تکنولوژی شارژ سریع را در عمل به معرض نمایش قرار می‌دهد و از این پس پرچمداران جدید خود را به این قابلیت مجهز خواهد کرد. تجهیز گوشی وان‌پلاس ۳ به قابلیت شارژ سریع به هیچ وجه امر عجیبی به نظر نمی‌رسد و رونمایی وان‌پلاس از تکنولوژی شارژ سریع اختصاصی‌ خود در جریان کنفرانس پیش رو هم کاملا منطقی به نظر می‌رسد. در این بین باید مشاهده کرد که تکنولوژی شارژ سریع کمپانی وان‌پلاس تا چه اندازه قدرتمند است و آیا توان رقابت با تکنولوژی‌های شارژ سریع باتری همچون تکنولوژی VOOC کمپانی اوپو را دارد؟

در سمت مقابل برخی از افراد هم معتقدند که احتمال معرفی یک گجت هوشمند اختصاصی از سوی کمپانی وان‌پلاس در کنفرانس پیش رو وجود دارد، با این حال هنوز شرکت وان‌پلاس در قابل این موضوع عکس‌العملی نشان نداده و به واقع مشخص نیست که در روز هفتم ماه آوریل شاهد رونمایی این شرکت از چه محصول یا تکنولوژی خاصی خواهیم بود. چندی پیش شاهد انتشار برخی از مشخصات فنی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ از سوی سایت AnTuTu بودیم که شاید مروری بر این مشخصات هم چندان خالی از لطف نباشد.

بنا به گزارش سایت AnTuTu احتمالا گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ از صفحه نمایشی با وضوح تصویر فول اچ دی یا ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره‌مند می‌شود. تراشه به کار گرفته شده در آن تراشه ۶۴ بیتی و قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام بوده و سیستم عامل پیش فرض نصب شده بر روی آن اندروید ۶٫۰ مارشمالو خواهد بود. رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، سنسور دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم از دیگر مشخصات فنی این محصول به شمار می‌روند.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر