کسب و کار خود را در نقشه جدید گوگل مشخص کنید

گوگل به تازگی اعلام کرده است که یک ویژگی با نام "promoted pins" به نقشه گوگل اضافه خواهد کرد که صاحبان کسب و کار برای حضور پررنگ‌تر در نقشه مبلغی را خواهند پرداخت تا در جستجوی مرتبط کاربر نمایش داده شوند.

کسب و کار خود را در نقشه جدید گوگل مشخص کنید

به گزارش کلیک، مدیر ارشد تبلیغات گوگل سریدهار راماس، بسیار مراقب بود تا این استراتژی ملایم باشد. وی در وبلاگ خود نوشت:

"ما در حال تجربه فرمت‌های مختلف تبلیغات روی نقشه گوگل هستیم که استفاده آن برای کاربران و پیدا کردن کسب‌وکارها و هدایت آن‌ها راحت‌تر باشد. برای مثال کاربران نقشه همانطور که رانندگی می‌کنند، پین‌های ترویجی را نزدیک کافی‌شاپ‌ها، پمپ بنزین‌ها و یا غذاخوری‌ها خواهند دید."

گوگل در نظر دارد قابلیت‌های جدید را با دقت تمام در خدمات خود ادغام کند به‌طوی که باعث سردرگمی کاربر نشود.

این تبلیغات طوری طراحی شده‌اند که شبیه محیط معمولی نقشه به‌نظر برسند و بهترین تجربه ممکن را برای کاربران ایجاد کنند.

سخن‌گوی گوگل گفت "پین‌های ترویجی بسته به نوع تبلیغ مغازه ممکن است تفاوت داشته باشند. برای مثال اگر شما نقشه را باز کنید تا نزدیک‌ترین فروشگاه سخت‌افزار را پیدا کنید، نتایج جستجو گزینه‌های در دسترس شما را نشان خواهد داد و همین‌طور یک تبلیغات که به شما خواهد گفت فروشگاه B&Q در نزدیکی شما امروز ده درصد تخفیف دارد."

افزایش استفاده از تلفن همراه علت این تغییرات بوده است: بیش از نیمی از تمام ترافیک مصرف شده در وب از طریق تلفن همراه و تبلت عبور می‌کند. نزدیک یک سوم از جستجوهای تلفن همراه مربوط یه جستجوی مکان است.

سخن‌گوی گوگل می‌گوید ما پیش ازاین نسخه‌های مختلفی از تبلیغات داشته‌ایم. در این‌جا هدف این است که تبلیغات را سازگار با محیط نقشه ایجاد کنیم و در عین حال راه‌حل مناسبی برای مصرف‌کننده در نظر داشته باشیم.

منبع: arstechnica

ارسال نظر