PayPal سرویس پرداخت ویژه ارائه می‌دهد

رسانه کلیک - PayPal شروع به ارائه سرویس پرداخت ویژه بازار برای مشتریانی کرده است که در بازارهای آنلاین بزرگتر، مانند پلتفرم های شرط بندی سوارکاری، پرتال های سرمایه گذاری، سایت های تجارت الکترونیک، پلتفرم های اجاره اتاق، و سایت هایی از این دست کار می کنند.

PayPal سرویس پرداخت ویژه ارائه می‌دهد

این سرویس پرداخت ویژه بازار که «PayPal برای بازار» نامیده می شود، طراحی شده است تا بر اساس میزان ریسک های مورد نظر با توجه به نوع معاملاتشان، با نیازهای کسب و کار متناسب باشد؛ به عبارت دیگر کسب و کارها می توانند تصمیم بگیرند که آیا می خواهند خودشان به اختلافات و بازپرداخت ها رسیدگی کنند یا می خواهند مسئولیت آن را به PayPal واگذار کنند تا به جای آن ها مدیریتشان کند.

علاوه بر این، این سرویس جدید به کسب و کارها اجازه می دهد تا پیاده سازی PayPal را به تناسب نیازهای خود سفارشی کنند؛ برای مثال بازارها می توانند از این سرویس برای افزودن کمیسیون، نگهداری بازار، هزینه ها، پرداختی شرکا، و پرداختی های چند فروشنده استفاده کنند و همچنین می توانند زمان بندی پرداخت را تنظیم کنند. نسخه بعدی، به جای تنها حساب های PayPal و پشتیبانی پرداخت های مهمان، از شهرک های ACH پشتیبانی خواهد کرد.

کسب و کارها همچنین می توانند انتخاب کنند که آیا قبل از پرداخت مشتریانشان خدمات را انجام دهند یا اینکه بر اساس پرداخت مشتریانشان خدمات ارائه دهند.

در برخی موارد، ممکن است حساب های PayPal فروشندگان، برای مدل کسب و کار شرکتی مناسب نباشد و PayPal می گوید این سرویس پرداخت ویژه بازار می تواند در شرایط مناسب برای مشتریان آن کسب و کارها هم کار کند.

به دلیل غنای PayPal، به لطف درک PayPal از تفاوت های منطقه ای در بازارهای مختلف و مقررات خدمات پرداخت، کسب و کارهایی که از PayPal برای بازارها استفاده می کنند، می توانند از خریداران در بیش از ۲۰۰ بازار و فروشندگان در بیش از ۱۲۰ بازار پشتیبانی کنند.

خریداران همچنین می توانند پرداخت در سایت ها و اپلیکیشن های بازار را با استفاده از PayPal یا کارت های اعتباری خود انجام دهند.

این محصول جدید شامل دیگر ویژگی های استاندارد PayPal نیز می شود، مانند پشتیبانی خریداران و فرشندگان ذکر شده در بالا، قابلیت های تشخیص ریسک و تقلب، و راه حل های پرداخت آنلاین مانند One Touch بدون رمز عبور PayPal، که اکنون توسط بیش از ۷۰ میلیون خریدار در سراسر جهان استفاده می شود.

این سرویس جدید همچنین به صورت اختیاری انواع بینش ها و گزارش های عملیاتی را که به کارهایی مانند تراکنش های معاملاتی، درک جریان پولی، و مدیریت اختلافات کمک می کند، نیز شامل می شود؛ به شرط آنکه کسب و کارها به صورت داخلی اداره شوند.

این شرکت امروز در اطلاعیه خود اعلام کرد که PayPal قبلا هم از بازارها پشتیبانی می کرد؛ از اوایل کار خود با eBay تا مشتریان موجود کنونی مانند Uber و Airbnb. با این حال، این سرویس پرداخت ویژه بازار به گونه ای طراحی شده است که به جای یک راه حل، از انواع راه حل های مختلف، اما قابل تنظیم مانند این مورد استفاده می کند.

PayPal پیش از راه اندازی امروز، نسخه بتا این راه حل را با بازارهای Grailed، Rocketr، و AliExpress آزمایش کرده است. این ها در حال حاضر تنها سه مورد استفاده از این راه حل هستند.

این شرکت هنوز قیمت این خدمات را اعلام نکرده است.

امروزه، سرویس پرداخت ویژه بازار در سراسر جهان قابل استفاده است و انتظار می رود در ماه های آینده در دسترس تمام بازارها باشد.

ارسال نظر