هماهنگی حس‌گر اثر انگشت موبایل با رایانه

کلیک – سامسونگ اپلیکیشن Flow را به منظور پشتیبانی از سیستم Windows Hello در ویندوز ۱۰ به روز رسانی کرده است. به این طریق، می‌توانید با در دست داشتن یکی از دستگاه های S7 ،S6 و یا S8 از حسگر اثر انگشت آنها برای ورود به رایانه ویندوزی خود استفاده کنید.

هماهنگی حس‌گر اثر انگشت موبایل با رایانه

سامسونگ در ابتدا این قابلیت را برای تبلت TabPro S خود که از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کند عرضه کرده بود؛ اما حالا قصد دارد تا دامنه کاربرد این امکان را به وسعت تمام رایانه هایی که از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند بگستراند.

البته موضوع صرفا به باز کردن قفل رایانه به واسطه حسگر اثر انگشت یک تلفن همراه ختم نشده و در صورت استفاده از این ویژگی، اعلانها و پیامهای دستگاهتان نیز با ویندوز همگام سازی خواهد شد که این ویژگی را نیز پیش‌تر در دستگاه های ویندوزی شرکت سامسونگ دیده بودیم.

در صورت تمایل به بهره مندی از چنین قابلیت هایی، کافی است تا یک رایانه مجهز به جدیدترین نسخه ویندوز ۱۰ متصل به شبکه و یکی از تلفن های همراه سامسونگی که در بالا ذکر شد را در اختیار داشته باشید و از این دوستی تلفن همراه و رایانه تان لذت ببرید و البته فراموش نکنید که تجربه کار با این ویژگی را برای ما و سایر کاربران کلیک نیز بازگو کنید.

ارسال نظر