امکانات جدید ساعت هوشمند Pebble در نسخه به روز شده اندروید

منبع: Digitaltrends

امکانات جدید ساعت هوشمند Pebble در نسخه به روز شده اندروید

به گزارش کلیک، آخرین به روزرسانی این دستگاه امکان تنظیم کامل علائم را بر اساس روزهای هفته مهیا می‌‌کند، که مسئله بسیار با ارزشی است.
به تازگی شرکت پبل که در زمینه تولید ساعت های هوشمند فعال است برای تنظیم هر چه دقیق تر علائم زمانی ساعت های‌ خود، نسخه آندروید اپلیکیشن پبل تایم را به روز رسانی کرده و نسخه به روز رسانی شده اکنون از طریق گوگل پلی قابل دسترسی‌ است. این امکان جدید در حال حاضر بر روی "پبل تایم" و "پبل تایم استیل" فعال است. نرم افزار مخصوص "پبل راوند" نیز از اوایل ماه نوامبر در دسترس خواهد بود. ماه گذشته بود که این شرکت امکان تنظیم علائم را توسط خصوصیتی تحت عنوان "ًQuiet Time" به ساعت‌های خود افزود، اما اکنون نسخه به روز شده ۳.۶ این نرم افزار امکان بی‌ صدا کردن اپلیکیشن ها را بر اساس روزهای هفته و همچنین روز تعطیل آخر هفته ممکن می سازد.

85266
نحوه اجرا
بعد از به روز رسانی آخرین نسخه از اپلیکیشن آندرویدی، آن را باز کرده و گزینه علائم را فشار دهید. فهرستی از اپلیکیشن‌ها ظاهر خواهد شد که هر کدام در کنار خود یک کلید روشن و یا خاموش دارند. بر روی آیکون نقطه دار در سمت راست کلید با انگشت ضربه زده و اپلیکیشن مربوطه را بر اساس سلیقه خود برای روزهای هفته بی‌صدا کنید.
از آنجا که اکثر ما تا به حال اپلیکیشن هایی داشته ایم که مربوط به اعلام زمان کاری بوده اند، اکنون وضعیت تنظیم برای آخر هفته با ارزش به نظر می‌‌رسد. پبل با ایجاد امکان جلوگیری از روشن شدن آلارم اخطار زمان‌ بر روی مچ دست در روزهای تعطیل هفته، به آرامش ما کمک زیادی کرده است.

منبع: Digitaltrends

ارسال نظر