روبات ها هم صحبت شما می شوند

به زودی 8 ربات جدید و خدمت رسان که قادر به انجام امور و کارهای خانگی شما می باشند قابل دسترس و تهیه می شوند که فلفل ( پپر: Pepper) برجسته ترین آنها و مشابه ترین ربات به انسان است.

روبات ها هم صحبت شما می شوند

به گزارش کلیک، در بین این 8 ربات، رباتی که بیشترین شباهت با انسان را دارد به نام Pepper (پپر : فلفل) برای همراهی و ارتباط بیشتر با انسان طراحی و ساخته شده است. این ربات می تواند حین ارتباط و تعامل حالت چهره، واکنش های زبان بدن (Body Language) و نشانه های زبانی را تحلیل کند و بهترین پاسخ ممکن را به شما ارائه دهد.

همچنین این ربات می تواند یک شریک صحبت، مشورت و گفتگو باشد که بسیار پویا و فعال با مناسبترین حالت به شما پاسخ می دهد. این ربات در اصل برای استفاده در سافت بانک ( موسسه ای که خدمات ویژه ارتباطی، امور مالی و بانکی و... را فراهم می کند) و فروشگاه های خرده فروشی (مانند لوازم جانبی موبایل و ...) ساخته شده بود، ولی اِلدِبِرِن ( Aldebaran ) این ربات را بیشتر گسترش داد و با اعمال تغییراتی، آن را مناسب خانه های مسکونی کرد.

البته شایان ذکر است که عرضه این ربات ها با شرایط محدود صورت می گیرد و همه ی نسخه ها و تعداد آن ها در مدت زمان کمی به فروش و اتمام رسید.
Qui_est_pepper_5 (1)

ارسال نظر