PES 2017 رسما معرفی شد!

بدون هیچ شک و تردیدی، بسیاری از مردمان عادی نیز بازی های ورزشی ویدیویی همچون PES و فیفا را برای یک بار هم که شده تجربه کرده اند. این عناوین مخصوص گیمرها و بازیکن ها به حساب نمی آیند و به همین علت، از محبوبیت بسیاری بالایی برخوردار هستند. دو عنوان ورزشی فیفا و Pro Evolution Soccer طرفداران پر و پا قرص خاص خودشان را دارند و رقابت این دو بازی، از گذشته تا به امروز پابرجاست. همان طور که اطلاع دارید، بخش ورزش های الکترونیکی کمپانی بزرگ الکترونیک آرتز ماه گذشته از نسخه بعدی بازی FIFA رونمایی کرد که در رویداد بزرگ و باشکوه E3 سال میلادی جاری، اطلاعات و ویدیو های بیشتری از آن منتشر خواهد شد. به دنبال آن، روز گذشته کمپانی کونامی نیز از نسخه بعدی بازی Pro Evolution Soccer به صورت رسمی رونمایی کرد که در این رونمایی، چند تصویر از بازی نیز در سراسر فضای مجازی منتشر گردیده است. این اتفاق دور از انتظار نبود چرا که ما هر ساله شاهد انتشار نسخه جدیدتر دو عنوان فیفا و پی اس هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

PES 2017 رسما معرفی شد!

دو عنوان ورزشی فیفا و Pro Evolution Soccer طرفداران پر و پا قرص خاص خودشان را دارند و رقابت این دو بازی، از گذشته تا به امروز پابرجاست. همان طور که اطلاع دارید، بخش ورزش های الکترونیکی کمپانی بزرگ الکترونیک آرتز ماه گذشته از نسخه بعدی بازی FIFA رونمایی کرد که در رویداد بزرگ و باشکوه E3 سال میلادی جاری، اطلاعات و ویدیو های بیشتری از آن منتشر خواهد شد. به دنبال آن، روز گذشته کمپانی کونامی نیز از نسخه بعدی بازی Pro Evolution Soccer به صورت رسمی رونمایی کرد که در این رونمایی، چند تصویر از بازی نیز در سراسر فضای مجازی منتشر گردیده است. این اتفاق دور از انتظار نبود چرا که ما هر ساله شاهد انتشار نسخه جدیدتر دو عنوان فیفا و پی اس هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، روز گذشته کمپانی کونامی به صورت رسمی از نسخه جدید بازی پی اس با نام Pro Evolution Soccer 2017 رونمایی کرد. همان طور که پیش بینی می شد، در این نسخه قابلیت ها و ویژگی های جدیدی به بازی اضافه شدند تا این نسخه با سایر نسخه های پیشین متفاوت عمل کند و رضایت طرفداران خود را به دست آورد. طبق گفته های کمپانی سازنده، گویا امسال تغییرات بسیار زیادی در بازی Pro Evolution Soccer 2017 رخ داده است که این مجموعه را به طور کلی متحول و بازی را وارد مرحله جدیدی از عصر خود می کند. کمپانی کونامی در زمان رونمایی از بازی پی اس ۲۰۱۷ اعلام کرد که این نسخه، سطح جدیدی از واقعیت و سرگرمی را برای گیمرها به ارمغان خواهد آورد.

اگر تعصب را کنار بگذاریم و با واقعیت به دو بازی فیفا ۱۶ و پی اس ۱۶ نگاه کنیم، حتما موفقیت بازی FIFA 16 را خواهیم دید. عنوانی که هنوز هم در لیست ۱۰ بازی پرفروش کشور بریتانیا حضور دارد و به عبارت دیگر، عضو ثابت این جدول است. فروش بازی FIFA 16 همچنان ادامه دارد و گیمرهای زیادی با اینکه ۹ ماه از عرضه این بازی گذشته است، همچنان به سراغ آن می آیند. تمامی این موفقیت ها بیانگر عملکرد بی نظیر بازی فیفا ۱۶ بوده است که گویا کمپانی با عرضه بازی Pro Evolution Soccer 2017، قصد پایان دادن به این پیروزی ها را دارد و نسخه ۱۷ بازی پی اس را به بهترین عنوان ورزشی تبدیل خواهد کرد.

شرکت بزرگ کونامی در سال جاری، تمرکز خود را بر روی ارتقا تجربه‌ سرگرم‌ کننده‌ بازی مقابل بازیکنان دیگر گذاشته است و بر اساس ادعا این کمپانی، در بازی Pro Evolution Soccer 2017 از قابلیت "لمس واقعی" استفاده شده است. قابلیت لمس واقعی گیم پلی و اساس بازی را تغییر می دهد و سیستم های پاس، کنترل توپ و... را به واقعیت نزدیک تر می کند. اگر این سیستم به خوبی در بازی پیاده سازی شود، حتما اساس و گیم پلی بازی Pro Evolution Soccer 2017 به واقعیت نزدیک تر می شود و شاهد تحول عظیمی در این عنوان خواهیم بود.

تمامی تغییر و تحولات بازی Pro Evolution Soccer 2017، به سیستم لمس واقعی محدود نشده و کونامی از سیستم جدید دیگری نیز رونمایی کرده است. سیستم جدیدی که به مجموعه پی اس بهبود می بخشد، پاس دقیق نام دارد. کمپانی کونامی در خصوص سیستم پاس دقیق توضیح داده است:

پاس دقیق باعث بهبود و گسترس سیستم لمس واقعی بازی می شود و در عوض، از این قابلیت نیز کمک می گیرد. این سیستم ارتباط مستقیمی با ویژگی های هر بازیکن و جایگاهش برای کنترل توپ دارد و به عبارت دیگر، به جایگاه بازیکن وابسته است. حرکت توپ در جهت جایگاه هر بازیکن و هدف اصلی و مورد نظر برای ارسال پاس، به دقت پاس ها کمک می کنند و به آن ها وابسته است. به همین خاطر زمانی که یک پاس از بین دو بازیکن دفاعی با فاصله یک توپ رد می‌شود، حس تجربه واقعی را خواهید چشید!

بنابراین، اگر این سیستم های جدید در بازی به خوبی پیاده سازی شوند، شاهد یک بازی کاملا متنوع از مجموعه Pro Evolution Soccer خواهیم بود. شایان به ذکر است که کمپانی کونامی برای ساخت بازی Pro Evolution Soccer 2017، از موتور قدرتمند Fox Engine استفاده می کند. این موتور در ساخت بازی بی نظیر و محبوب Metal Gear Solid V: The Phantom Pain نیز مورد استفاده قرار گرفته است. به علاوه، هنوز مشخص نیست که کدام ستاره فوتبال در کاور (جلد) نسخه ۲۰۱۷ بازی پی اس قرار خواهد گرفت. در نسخه قبلی این بازی، شاهد تصویر بازیکن بارسلونا و برزیلی به نام نیمار بر روی کاور بازی بودیم.

بازی PES 2017 در پاییز سال میلادی ۲۰۱۶ برای کنسول های نسل هشتم و هفتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۳) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد. همان طور که مطالعه کردید، هنوز جزئیات و اطلاعات زیادی از این عنوان در دسترس نیست و اگر منتظر انتشار اطلاعات جدید هستید، رویداد بزرگ E3 2016 را از دست ندهید. رسانه بزرگ کلیک رویداد E3 سال میلادی جاری را به صورت کامل پوشش خواهد داد. همراه ما باشید...

در زیر می توانید تصاویر منتشر شده از نسخه ۲۰۱۷ بازی Pro Evolution Soccer را مشاهده کنید. این تصاویر در وب سایت رسمی بازی پی اس ۲۰۱۷ قرار گرفته است. برای مراجعه به وب سایت بازی، اینجــــــا کلیک کنید.

Real Touch

Total Team Control

Corner Kick Strategies

Authentic Visuals

Natural Player Movement

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه ۲۰۱۷ بازی Pro Evolution Soccer چیست؟ آیا امسال رقابت دو بازی PES 2017 و فیفا ۱۷ سخت تر از همیشه خواهد شد؟ به نظر شما، کدام یک از این دو بازی می تواند پیروز بهترین بازی ورزشی سال ۲۰۱۷ باشد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر