پشتیبانی PES 2017 از رزولوشن ۴K در کنسول پلی استیشن ۴ پرو

همان طور که اطلاع دارید، چندی پیش نسخه ۲۰۱۷ بازی محبوب Pro Evolution Soccer به دست طرفداران و علاقه مندان این مجموعه رسید. در ابتدا تصور می شد که نسخه ۲۰۱۷ دو مجموعه فیفا و پی اس، رقابت تنگاتنگی با یکدیگر خواهند داشت چرا که کمپانی الکترونیک آرتز با تغییر موتور سازنده بازی به فراست بایت، گیم پلی بازی را بهبود بخشید و با طراحی تعداد اندکی از مربیان مشهور جهان و افزودن بخش داستانی، نظر منتقدان و بازیکنان را به بازی FIFA 17 جلب کرد. در طرفی دیگر، کمپانی کونامی که از اشتباهات پیشین خود درس گرفته بود، مدعی شد که گیم پلی بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیک تر شده و طراحی بازیکنان، ورزشگاه ها، تماشاگران و... نیز بهبود یافته است. اما پس از عرضه این دو بازی، مجموعه PES نتوانست نبض بازار را به دست بگیرد و همانند نسخه های پیشین، بازهم در نبرد با فیفا شکست خورد! با وجود فروش نسبتا ضعیف بازی در مقابل عنوان ویدیویی فیفا ۱۷، سازندگان از پشتیبانی خود دست نمی کشند و در تلاش بهبود بازی هستند و با ارائه بروز رسانی های جدید، ضمن رفع مشکلات بازی، گرافیک و ویژگی های جدیدی را به بازی اضافه می کنند. چندی پیش، کمپانی کونامی به صورت رسمی، اطلاعات بیشتری از دو بروز رسانی جدید بازی Pro Evolution Soccer 2017 را در اختیار طرفداران و بازیکنان قرار داد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

پشتیبانی PES 2017 از رزولوشن ۴K در کنسول پلی استیشن ۴ پرو

در ابتدا تصور می شد که نسخه ۲۰۱۷ دو مجموعه فیفا و پی اس، رقابت تنگاتنگی با یکدیگر خواهند داشت چرا که کمپانی الکترونیک آرتز با تغییر موتور سازنده بازی به فراست بایت، گیم پلی بازی را بهبود بخشید و با طراحی تعداد اندکی از مربیان مشهور جهان و افزودن بخش داستانی، نظر منتقدان و بازیکنان را به بازی FIFA 17 جلب کرد. در طرفی دیگر، کمپانی کونامی که از اشتباهات پیشین خود درس گرفته بود، مدعی شد که گیم پلی بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیک تر شده و طراحی بازیکنان، ورزشگاه ها، تماشاگران و... نیز بهبود یافته است. اما پس از عرضه این دو بازی، مجموعه PES نتوانست نبض بازار را به دست بگیرد و همانند نسخه های پیشین، بازهم در نبرد با فیفا شکست خورد! با وجود فروش نسبتا ضعیف بازی در مقابل عنوان ویدیویی فیفا ۱۷، سازندگان از پشتیبانی خود دست نمی کشند و در تلاش بهبود بازی هستند و با ارائه بروز رسانی های جدید، ضمن رفع مشکلات بازی، گرافیک و ویژگی های جدیدی را به بازی اضافه می کنند. چندی پیش، کمپانی کونامی به صورت رسمی، اطلاعات بیشتری از دو بروز رسانی جدید بازی Pro Evolution Soccer 2017 را در اختیار طرفداران و بازیکنان قرار داد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، به تازگی کمپانی ژاپنی کونامی جزئیات دو بروز رسانی جدید بازی پی اس ۲۰۱۷ را منتشر کرد. بنا به گفته سازندگان، هر دو بروز رسانی که در طول ماه جاری و ماه آینده عرضه می شوند، به صورت کاملا رایگان در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت و قابلیت ها و ویژگی های جدیدی را به بازی اصلی اضافه می کند. اولین بروز رسانی این عنوان پرطرفدار در اواخر ماه میلادی جاری (اکتبر) برای نسخه های ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳ و رایانه های شخصی ویندوزی عرضه می شود که در آن، طراحی چهره و کیفیت برخی از بازیکنان شناخته شده جهان بهبود می یابد و شباهت ظاهری این بازیکنان بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیک می شوند.

کمپانی کونامی در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد:

در بروز رسانی ماه اکتبر بازی PES 2017، بیش از ۳۹ بازیکنانی که عملکرد بی نظیری را در ابتدای شروع فصل فوتبال داشته اند، تشخیص داده شده و چهره این بازیکنان به خوبی و به صورت کامل شبیه سازی شده است. از جمله بهبود چهره بازیکنان مشهور می توان به وسام بن یدر (Wissam Ben Yedder)، ماریو لمینا (Mario Lemina)، ایمریک لاپورته (Aymeric Laporte)، ویکتور وانیاما (Victor Wanyama) و دنیس سوارز (Denis Suarez) اشاره کرد.

لازم به ذکر است تغییرات این بروز رسانی تنها به بهبود چهره بازیکنان محدود نشده و حرکات و استایل منحصر به فرد این بازیکنان نیز به بازی اضافه می شود. کونامی در این خصوص گفت:

ضمن بهبود چهره ۳۹ بازیکن، حرکات و استایل منحصر به فرد این بازیکنان مجددا طراحی و به بازی اضافه شده است.

pes-2017-screen-e3-2016-2

همچنین در بروز رسانی ماه جاری، تبلیغات جدیدی دور زمین فوتبال و لایسنس رسمی کفش های بازیکنان نیز به بازی اضافه می شوند. بنابراین، تنوع کفش های ورزشی بیشتر شده و بازیکنان می توانند کفش های بازیکنان مورد علاقه خود را انتخاب نمایند. و اما دومین و شاید مهم ترین بروز رسانی بازی Pro Evolution Soccer 2017، پشتیبانی از رزولوشن ۴K در کنسول پلی استیشن ۴ پرو می باشد که گرافیک فنی و گرافیک بصری بازی را به طور قابل توجه ای افزایش می دهد. از آن جا که کنسول میان نسلی کمپانی سونی یعنی پلی استیشن ۴ پرو وارد بازار نشده است، این بروز رسانی نیز در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. اگر رسانه کلیک را دنبال کرده باشید، حتما مطلع هستید که کنسول پلی استیشن ۴ پرو در ۱۱ نوامبر سال میلادی جاری (مصادف با ۲۰ آبان سال ۱۳۹۵) و با قیمت ۳۹۹ دلار (£۳۴۹) به صورت رسمی عرضه می شود. این کنسول، به منظور جلوگیری از کوچ گیمرها به رایانه های شخصی است چرا که به دلیل پیشرفت روز افزون صنعت گیم و بهبود موتور های سازنده بازی ها، در اواسط هر نسل بازی، قدرت کنسول در مقایسه با قدرت رایانه های شخصی کمتر شده و بسیاری از بازیکنان، پلتفرم پی سی را برای تجربه بازی های ویدیویی جدید انتخاب می کنند. حال با عرضه کنسول پلی استیشن ۴ پرو، کمپانی ژاپنی سونی سخت افزار این دستگاه را ارتقا داده و در نهایت، شاهد بهبود عملکرد آن هستیم.

کمپانی کونامی با دو تیم دورتمند (Dortmund) و لیورپول (Liverpool) قرارداد رسمی ای نوشته تا جزئیات بیشتری از این دو تیم را در بازی Pro Evolution Soccer 2017 کار کند. در بروز رسانی جدید بازی، ویژگی های جدیدی به این دو تیم اضافه می شود که هیجان بازی را دو چندان می کند! از جمله ویژگی های جدید، می توان به اضافه شدن ورزشگاه Anfield (ورزشگاه تیم لیورپول) و خواندن شعار مشهور You'll Never Walk Alone اشاره کرد. در دنیای واقعی، هنگامی که بازیکنان تیم لیورپول وارد زمین بازی می شوند، این شعار معروف به خوبی شنوده می شود. به علاوه، ورزشگاه Signal Iduna Park (ورزشگاه تیم دورتمند) نیز در این بروز رسانی به بازی اضافه خواهد شد.

شایان به ذکر است عنوان محبوب پی اس ۲۰۱۷ در تاریخ ۲۷ سپتامبر سال ۲۰۱۶ (سه‌ شنبه ۲۳ شهریور ماه) برای کنسول های نسل هشتم و هفتم کمپانی سونی و مایکروسافت (پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳، ایکس باکس وان و ایکس باکس ۳۶۰) و همچنین رایانه های شخصی ویندوزی منتشر شد. با اینکه این عنوان دو هفته زودتر از بازی FIFA 17 در بازار موجود شد، همچنان نتوانست لقب بازی برتر ورزشی سال را برای خود کند و به فروش بی نظیر مجموعه فیفا خاتمه دهد. در گزارشات منتشر شده، بازی فیفا ۱۷ بیش از ۴۰ برابر بازی PES 2017 فروش داشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این نوشته کلیک کنید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با دو بروز رسانی جدید بازی Pro Evolution Soccer 2017 چیست؟ به نظر شما، این بروز رسانی ها می توانند به میزان فروش بازی تاثیر بگذارند و نظر طرفداران خود را جلب نماید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر