نسخه آزمایشی بازی PES 2019 اواسط مرداد منتشر می شود

رسانه کلیک - شرکت پرآوازه کونامی به تازگی با انتشار تریلری از نسخه آزمایشی بازی PES 2019 تاریخ عرضه آن را مشخص کرد.

نسخه آزمایشی بازی PES 2019 اواسط مرداد منتشر می شود

پس از گذشت چند ساعت از انتشار مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی عنوان ویدیویی Pro Evolution Soccer 2019 ، شرکت ژاپنی «کونامی» این بار به سراغ معرفی و اعلام تاریخ دقیق انتشار نسخه آزمایشی و دموی بازی رفت و در همین رابطه نیز تریلر جدیدی از حرکات نمایشی بازیکنان در این اثر مورد انتظار را با بازیکنان و هواداران به اشتراک گذاشت.

چند سالی است که شرکت کونامی پیش از انتشار نسخه نهایی و کامل جدیدترین بازی PES، نسخه آزمایشی و به اصطلاح دمو را در اختیار علاقه مندان و بازیکنان قرار می دهد تا این افراد با تجربه بخشی از بازی، با گیم پلی و مکانیزم های مختلف آن آشنا شوند و در صورت رضایت، نسبت به خرید نسخه کامل اقدام کنند.

حال، به نظر می رسد نسخه 2019 بازی پی اس نیز از این قاعده مستثنی نیست و بر اساس گفته های سازندگان، کمتر از دو هفته دیگر می توانید این نسخه آزمایشی و صدالبته رایگان بازی را بر روی تمامی پلتفرم ها اعم از پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز تجربه کنید.

شرکت کونامی قصد دارد تا نسخه آزمایشی بازی PES 2019 را در روز چهارشنبه هفدهم مرداد ماه سال 97 (هشتم آگوست سال جاری میلادی) بر روی پلتفرم های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به صورت رایگان منتشر کند. بنابراین، چنانچه مشتاقانه به دنبال تجربه جدیدترین اثر ویدیویی مجموعه PES هستید، کمتر از دو هفته دیگر می توانید با تجربه این نسخه آزمایشی خود را تا روز انتشار نسخه کامل بازی سرگرم کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

همانطور که اشاره کردیم، نسخه آزمایشی بازی PES 2019 به صورت کاملا رایگان در دسترس بازیکنان و گیمرها قرار می گیرد و شما می توانید در روز مذکور با مراجعه به فروشگاه های استیم، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو این عنوان ویدیویی شبیه ساز فوتبال دانلود و امتحان کنید و با تغییرات و ویژگی های جدید آن آشنا شوید.

به گفته سازندگان، نسخه آزمایشی بازی PES 2019 در مجموع شامل 12 تیم مختلف از جمله آزلگرونای اسپانیا و شیاطین سرخ و مشکی ایتالیا می شود. به علاوه، در این نسخه آزمایشی فقط و فقط دو استادیوم بزرگ «نیو کمپ» بارسلونا و «فلتینز ارینا» شالکه در دسترس است که البته می توانید شرایط آب و هوایی ورزشگاه نظیر آب و هوای آفتابی، بارانی و همچنین روز و شب را نیز متناسب با سلیقه خود تغییر دهید.

جدا از تیم ها و ورزشگاه ها، کونامی حالت ها و رقابت های آفلاین Exhibition Match و Co-Op (دو نفره) و مسابقات آنلاین Quick Match را در نسخه آزمایشی بازی برای گیمرها و هواداران در نظر گرفته است.

شرکت کونامی در خصوص نسخه آزمایشی بازی PES 2019 می گوید:

در نسخه آزمایشی و دموی بازی مسابقات آفلاین Exhibition و Co-Op و همچنین رقابت های آنلاین سریع (Quick) در دو ورزشگاه «نیو کمپ» بارسلونا و «فلتینز ارینا» شالکه در دسترس بازیکنان و گیمرها خواهد بود. به علاوه، بازیکنان می توانند از میان 10 تیم باشگاهی نظیر بارسلونا، لیورپول، آث میلان، اینتر میلان و دو تیم ملی آرژانتین و فرانسه یکی را انتخاب کنند و با حریف خود مسابقه دهند.

اسامی تمامی تیم ها و باشگاه های حاضر در نسخه آزمایشی بازی PES 2019 به شرح زیر است:

  • بارسلونا
  • شالکه
  • لیورپول
  • اینتر میلان
  • آث میلان
  • موناکو
  • سائو پائولو
  • فلامنکو
  • پالمیراس
  • کولو کولو
  • آرژانتین
  • فرانسه

به مناسبت معرفی نسخه آزمایشی بازی PES 2019 و اعلام تاریخ دقیق انتشار آن، شرکت ژاپنی کونامی تریلر کوتاه جدیدی نیز از حرکات نمایشی، دریپل، پاس ها، شوت ها و شادی پس از گل بازیکنان منتشر کرده است که در پایان این ویدیو، شاهد تیم های حاضر در نسخه آزمایشی و دموی بازی هستیم.

در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای جدیدترین تریلر بازی Pro Evolution Soccer 2019 دعوت می کند.

برای دریافت و دانلود تریلر فوق با کیفیت 720p، بر روی این لینک کلیک کنید.

از طرفی، دارندگان و کاربران پلتفرم پی سی برای اجرای نسخه آزمایشی و نسخه نهایی بازی Pro Evolution Soccer 2019 در پایین ترین تنظیمات گرافیکی و رزولوشن 1280 در 720، به پردازنده مرکزی اینتل Core i5-3470 و یا AMD FX 4350، رم 4 گیگابایتی، کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 670 و یا AMD Radeon HD 7870 با دو گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی تمامی سخت افزارها از نسخه یازدهم دایرکت ایکس نیاز دارند. همچنین، فضای خالی جهت نصب بازی 30 گیگابایت اعلام شده که کاربران در صورت بهره مندی از سیستم یاد شده می توانند این عنوان ویدیویی محبوب را در سیستم عامل های ویندوز 7 (سرویس پک یک)، ویندوز 8.1 و ویندوز 10 (فقط نسخه 64 بیتی) اجرا کنند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و مشاهده مشخصات سیستم پیشنهادی، بر روی این لینک کلیک کنید.

شایان ذکر است؛ نسخه نهایی و کامل بازی مورد انتظار و پرطرفدار Pro Evolution Soccer 2019 در روز ششم شهریور ماه سال جاری (بیست و هشتم آگوست سال میلادی 2018) بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می شود.

در حال حاضر نسخه استاندارد، «دیوید بکهام» و «افسانه ای» (Legend) این عنوان ویدیویی به ترتیب با قیمت های 59.99 دلار، 69.99 دلار و 79.99 دلار در فروشگاه های استیم و ایکس باکس لایو به فروش می رسد. در طرف دیگر، کاربران و دارندگان کنسول های پلی استیشن 4 می توانند دو نسخه دیجیتالی استاندارد و دیوید بکهام را با تخفیف 8 درصدی، به ترتیب با قیمت های 54.99 دلار و 62.99 دلار از طریق فروشگاه پلی استیشن استور پیش خرید کنند.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه آزمایشی بازی PES 2019 چیست؟ به نظر شما، کدام یک از عناوین ویدیویی FIFA 19 و Pro Evolution Soccer 2019 لقب بهترین بازی شبیه ساز فوتبال امسال را به نام خود ثبت می کند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر