قیمت پژو ۲۰۰۸ توسط مدیرعامل ایران خودرو به صورت رسمی اعلام شد

کلیک - بالاخره بعد از ماه‌ها کشمکش و حدس‌های زیادی که درباره‌ی قیمت پژو ۲۰۰۸ در رسانه‌ها نوشته شد، بالاخره مدیرعامل ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۰۸ را اعلام کرد.

قیمت پژو ۲۰۰۸ توسط مدیرعامل ایران خودرو به صورت رسمی اعلام شد

هاشم یکه‌زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، در مورد قیمت پژو ۲۰۰۸ در زمان تحویل این خودرو به خریداران گفت: «در صوتی که شرایط مؤثر در تعیین قیمت خودرو و شرایط حاکم بر بازار به ویژه‌ نرخ ارز تغییر نکند، پژو ۲۰۰۸ در زمان تحویل به مشتریان با قیمت ۹۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

مدیرعامل ایران خودرو ادامه داد که بعد از بستن قرارداد با پژو، اولین محصول مشترک در شرکت ایکاپ در فاصله‌‌ی کمی از عقد قرارداد به تولید رسید و چند روز قبل نیز پیش فروش شد.

به گفته‌ی یکه‌زراغ، بروز مشکلاتی که در زمان ثبت نام به دلیل بالای تقاضای مشتریان رخ داد، به دلیل ترافیک بالای اینترنت، حجم زیاد تقاضا و همچنین مشکلات درگاه‌های بانک‌ها در زمان ثبت نام برمی‌گردد.

مدیرعامل ایران خودرو تأکید کرد: محصولات مشابه پژو ۲۰۰۸ در بازار ایران با قدرت موتوری به مراتب کمتر از این خودرو، با قیمت بالای ۱۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و این خودرو بیش از ۳۰ میلیون تومان ارزان‌تر از رقبای خود است.

ارسال نظر