رونمایی از فبلت جدید و زیبای لنوو ۲ با صفحه نمایش ۶٫۴ اینچ

شرکت لنوو که در چند سال گذشته در زمینه تولید و ارائه گوشی های هوشمند، تبلت و لپ تاپ بسیار موفق عمل کرده است اخیرا از جدیدترین فبلت خود به نام لنوو فبلت ۳ رو نمایی کرده است.

رونمایی از فبلت جدید و زیبای لنوو ۲ با صفحه نمایش ۶٫۴ اینچ

به گزارش کلیک، بدون شک فبلت ۲ لنوو یکی از خاص ترین و بی مانند ترین گوشی هایی است که در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی که ماه گذشته در بازارهای کشور آمریکا عرضه شد، دارای صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی است. همچنینی این گوشی از اولین گوشی های هوشمندی است که بر روی آن پلت فرم گوگل تانگو AR اجرا می شود. اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که به موضوع واقعی مجازی در گوشی ها اهمیت چندانی نمی دهید، این گوشی با قابلیت های خاص خود می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد.

لنوو به تازگی اعلام کرده است که قرار است از تاریخ ۶ دسامبر یعنی روز ۳ شنبه هفته جاری این گوشی را برای فروش به بازار کشور هند عرضه نماید. فبلت ۲ لننو حتی اگر از AR نیز پشتیبانی نمی کرد یکی از برترین گوشی های هوشمندی بود که هر کاربری با هر منظوری می توانست از آن استفاده کند. از جمله ویژگی های این فبلت می توان علاوه بر صفحه ۶٫۴ اینچی آن به وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ آن اشاره کرد. وضوح تصویر صفحه نمایش این فبلت خارق العاده تا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ قابل تنظیم است. در این فبلت از پردازنده مدیا تک MT8735 و رم ۳ گیگا بایتی استفاده شده است. حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگا بایت است که فضای مناسب برای ذخیره حجم بالایی از فایل ها را در اختیار کاربر قرار می دهد.

متن داخل تصویر

مضاف بر این قابلیت های خاص در این فبلت از دوربین ۱۳ مگا پیکسلی برای دوربین پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی به عنوان دوربین جلو استفاده شده است. باطری استفاده شده در این گوشی نیز از نوع باطری های ۴۰۵۰ میلی آمپری استفاده شده است. سیستم عامل نصب شده بر روی این فبلت نسخه مارشمالو اندروید است که قابلیت ارتقا به نسخه های جدیدتر را نیز دارد. این گوشی در رنگ های خاکستری فلزی و طلایی به بازار عرضه شده است. قرار است این گوشی با قیمت ۱۳۰۰۰ روپیه در بازار کشور هند عرضه خواهد شد.

ارسال نظر