برقراری 43 میلیون دقیقه تماس خارجی در ایام نوروز/ بیشترین مکالمه با 9 کشور

رسانه کلیک - شرکت ارتباطات زیرساخت از برقراری 43 میلیون دقیقه تماس خارجی با کشورهای خارجی در ایام تعطیلات عید نوروز 97 خبر داد. 

برقراری 43 میلیون دقیقه تماس خارجی در ایام نوروز/ بیشترین مکالمه با 9 کشور

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که در ایام نوروز امسال بیش از ۴۳ میلیون و ۴۵۷ هزار دقیقه ترافیک بین الملل هموطنان را بین ایران و دیگر کشورهای جهان برقرار کرده است.

از این حجم مکالمه، بیش از ۲۸ میلیون و ۹۷۶ هزار دقیقه سهم ترافیک صادره از ایران به دیگر کشورها و حدود ۱۴ میلیون و ۴۸۱ هزار دقیقه سهم ترافیک وارده بین الملل به کشور بود.

در همین حال بیشترین مسیر ترافیک بین الملل مربوط به کشورهای افغانستان، عراق، امارات، ترکیه، پاکستان، آمریکا، آذربایجان، کانادا و آلمان بود.

اوج ترافیک روزانه مربوط به روز اول فروردین سال ۱۳۹۷ بوده که در این روز بیش از ۴ میلیون و ۵۳۰ هزار دقیقه مکالمه مبادله شد.

شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد که پیش بینی های فنی لازم را برای ساعت پیک ترافیک نوروزی فراهم کرده بود و کارشناسان این شرکت در ایام نوروز در شیفت های ۲۴ ساعته در محل کار خود حضور داشتند تا مکالمات هموطنان در این ایام بدون هیچ اختلالی و با کیفیت مطلوب برقرار شود.

ارسال نظر