امکان استفاده از گوشی به عنوان ماوس یا کیبورد بلوتوث در اندروید P فراهم می شود

رسانه کلیک - بر اساس کدهای سیستم عامل اندروید P می توانیم به این موضوع پی ببریم که امکان استفاده از گوشی به عنوان ماوس یا کیبورد بی سیم در این سیستم عامل فراهم می شود.

امکان استفاده از گوشی به عنوان ماوس یا کیبورد بلوتوث در اندروید P فراهم می شود

در حال حاضر اگر دستگاه اندرویدی خود را روت کنید، امکان استفاده از گوشی به عنوان ماوس یا کیبورد را خواهید داشت. اما بر اساس یکی از قابلیت های احتمالی اندروید پی (P) دیگر نیازی به روت کردن گوشی نیست. چنین قابلیتی به نظر نمی رسد که مورد نیاز تمام کاربران باشد، اما اضافه شدن این ویژگی می تواند برای برخی افراد مفید باشد.

در کنار توسعه دهندگان وب سایت XDA، علاقمندان به اندروید نیز سعی دارند تا قابلیت های سیستم عامل اندروید P را پیش از رونمایی، عنوان کنند ( اندروید P آنتن دهی موبایل را پنهان می‌کند ). یکی از این ویژگی ها، امکان استفاده از گوشی به عنوان ماوس یا کیبورد بلوتوث است.

استفاده از گوشی به عنوان ماوس یا کیبورد

بد نیست بدانید کدهای مربوط به استفاده از تلفن هوشمند در قالب ماوس یا کیبورد، از سال 2016 در سیستم عامل اندروید دیده شد، اما متأسفانه چنین قابلیتی هنوز فعال نشده است که دلیل آن در حال حاضر مشخص نیست. به نظر می رسد که این مهم در اندروید P در نظر گرفته شده است.

دستگاه های روت شده مدت زمان زیادی است که امکان استفاده از گوشی به عنوان ماوس یا کیبورد را در اختیار دارند. پس ابتدا باید دستگاه خود را روت کنید، سپس اپلیکیشن Bluetooth Plus را دانلود کنید. حالا می توانید از اپلیکیشن های استفاده کننده از بلوتوث برای بهره گیری از این قابلیت کمک بگیرید.

مطمئنا اضافه شدن این قابلیت به سیستم عامل اندروید، به کاربرانی که تجربه زیادی در زمینه استفاده از این پلتفرم ندارند، کمک شایانی خواهد کرد.

ممکن است مایل به استفاده از گوشی به عنوان ماوس یا کیبورد نباشید، اما افرادی که با ارائه سمینار زیاد سر و کار دارند، از اضافه شدن این ویژگی خوشحال می شوند، چرا که دیگر نیازی به حمل موس یا کیبورد اضافه ندارند.

در نهایت باید بگوییم که مشخص نیست گوگل در نسخه نهایی اندروید P، این ویژگی را اضافه نماید. اما کدهای این پلتفرم، نشان دهنده پشتیبانی از قابلیت یاد شده است.

به نظر شما، کامل شده عبارت Android P چه خواهد بود؟ Android Pie ،Android Pop یا Android Popsicle؟

ارسال نظر