استفاده 7 روزه از گوشی تنها با یک بار شارژ

یک شرکت انگلیسی تولید کننده سلول های سوختی بر روی طراحی سیستمی کار می کند که به کاربران تلفن همراه این امکان را می دهد که فقط هفته ای یک بار موبایل خود را شارژ کنند.

استفاده 7 روزه از گوشی تنها با یک بار شارژ

به گزارش کلیک، سازندگان گوشی های هوشمند برای ساخت باتری های سوختی کوچک وقابل جاسازی در موبایل،2.25GPB تولید می کنند.
جاسازی سلول هلی سوختی در وسایل الکتریکی قابل حمل، راه حل خوبی را برای حل مشکل عمرباتری وسایل ارائه کرده است و سازندگان وعده داده اند که موبایل های مجهز به سلول های سوختی تا دوسال آینده به بازار ارائه خواهند شد.

به گفته هنری وینلند مدیر اجرائی این پروژه، استفاده ازاین تکنولوژی محدود به افراد خاصی نیست و هرکسی می تواند خواستار استفاده ازاین موبایل ها باشد.
سازمان انرژی های هوشمند بیش از 25 سال است که بر روی تکنولوژی انرژی مطالعه داشته است و بیش از 100 ثبت اختراع نیز دارد و علاوه بر فعالیت در زمینه کاهش آزادسازی خودروها در حال تحقیق برروی هواپیمای تک سرنشین است که با سلول های سوختی کار میکند و طی قراردادی با یک شرکت ناشناس گوشی های هوشمند در حال ساخت نمونه اولیه این موبایل هاست.
این سازمان هم چنین درحال گسترش استفاده از هیدروژن به عنوان سوخت و تبدیل هیدروژن به الکتریسیته و طراحی و ساخت خودروها و هواپیماهای کنترل از راه دوری است که با انرژی هیدروژن کار می کنند.

منبع:pcworld

ارسال نظر