PICPAL نخستین اپلیکیشن چت بصورت کولاژ عکس در دنیا

اگر سال 2015 سال تصاویر سلفی بود، 2016 سال عکس های "سلفی بلادرنگ" کولاژ با دوستانتان است. با ما همراه شوید.

PICPAL نخستین اپلیکیشن چت بصورت کولاژ عکس در دنیا

به گزارش کلیک، به نقل از iTWire، طی سال های اخیر انواع مختلفی از نرم افزارهای چت و گفتگو در اختیار کاربران قرار گرفته است. به تدریج این موارد با نرم افزارهای شبکه های اجتماعی گره خورده و تغییرات زیادی به خود دیده اند. به طوری که Line و Telegram نسل جدیدی از شبکه های اجتماعی به شمار می روند که هم قابلیت گفتگو هم قابلیت های شبکه های اجتماعی را در خود جای داده اند. به مرور زمان نرم افزارهای جدیدتری همچون Snapchat نیز بین کاربران محبوبیت پیدا کردند. حال گروهی خلاق با استفاده از ایده های شبکه های اجتماعی مختلف همچون Instagram و ایده تولید عکس های سلفی، نرم افزار گفتگوی جدیدی ارائه کرده اند که قرار است به محبوب ترین App سال 2016 بدل گردد.

پیک پال یک اپلیکیشن موبایلی جدید است و امکان جدیدی را برای شما فراهم می کند. سازنده آن عقیده دارد: «اگر شما فکر میکنید دوران عکاسی سلفی به سر رسیده است، زمان آن رسیده تا ذهنتان را برروی دنیای جدیدی باز کنید. دنیای PICPAL: نخستین نرم افزار چت بصورت کولاژ عکس در دنیا!»

مهم نیست اکنون کجای دنیا هستید و چقدر با دوستان خود فاصله دارید یا در حال انجام چه کاری هستید؛ دوستانتان در چه وضعیتی هستند یا چه کاری انجام می دهند؟ بوسیله تکنیک کولاژ عکس در یک ثانیه صدها عکس سلفی گروهی با دوستانتان در نقاط مختلف دنیا ایجاد کنید و شبکه های اجتماعی را با نسل جدید تصاویر سلفی پر کنید! در حین ارسال عکس های کولاژ با دوستانتان گفتگو کنید و لحظات جذاب زندگی خود را بصورت زنده با دیگران به اشتراک بگذارید.

اما چه تفاوتی میان این اپلیکیشن و سایر اپلیکیشن ها وجود دارد؟

همانطور که می دانید، این اولین بار است که چنین نرم افزاری تولید شده و قابلیت ایجاد تصاویر کولاژ در حین چت برای کاربران فراهم می سازد. پس در حال حاضر اپلیکیشن مشابهی در این زمینه وجود ندارد. توسعه دهندگان این نرم افزار از ترکیب شور و هیجان بصری اینستاگرام با قابلیت اتصال فوری اسنپ چت، این اپلیکیشن را تولید کرده اند.

اگر از طرفداران عکس های سلفی هستید، همین حالا این نرم افزار متفاوت را از فروشگاه اپل استور یا گوگل پلی دانلود کرده و از انداختن عکس های گروهی با دوستانتان در نقاط مختلف دنیا لذت ببرید.

منبع: iTWire

ارسال نظر