پیل دریل مدیریت مصرف داروها را به دست می گیرد

سیستم جدید پیل دریل نوعی مدیریت دارو است که بدون محدودیت مصرف تمامی داروهای شما را مدیریت می کند.

پیل دریل مدیریت مصرف داروها را به دست می گیرد

به گزارش کلیک، تقریبا نیمی از مردم آمریکا در طی یک ماه حداقل یک دارو را با تجویز پزشک مصرف می کنند (۲۱٫۸٪ از مردم سه دارو یا بیشتر را مصرف می کنند، و با توجه به مراکز کنترل بیماری تقریبا سه چهارم از دکترها نتایج داروهای تجویز شده را بررسی می کنند. مدیریت این قرص ها کار زیاد و فناوری را به همراه دارد.

سیستم جدید پیل دریل (pilldrill) به طور بالقوه نوعی مدیریت دارو است که شما به دنبال آن بوده اید.این محصول آبی و سفید ۱۹۹ دلاری همراه با یک هاب در اندازه یک رول در آینده نه چندان دور به بازار می آید از ویژگی های این محصول صفحه نمایش تک رنگ نسبتا بزرگ و چند دکمه، مکعب نمایشگر حالت، دو نوار قرص و دوازده عدد برچسب های NFC (به همراه نرم افزار رایگان) است. همه این مجموعه با هم سیستم مدیریت دارویی را برای شما فراهم می کند که گفته پیتر هاواس در مورد آن با این دستگاه دیگر نیاز نیست عادت های خود را تغییر دهید.

استفاده از این سیستم بسیار ساده است. برچسب های NFC، برچسب های A-تا-N هستند که به پایین بطری های دارو شما متصل می شوند. همچنین شما می توانید نسخه خود را در گیرنده های قرص موجود در نوار قرار دهید. نوارها برای آن دسته از افرادی مفید است که چندین قرص با دوزهای متفاوت در طی روز مصرف می کنند. اگر شما باید دو دوز در روز مصرف کنید می توانید از هر دو نوار استفاده کنید. هر ظرف در نوار دارای برچسب جاسازی شده است.

در این نرم افزار، شما با هر برچسب و ظرف به دارو و دوزهای خود متصل می شوید.

این هاب زمان استفاده از داروهایتان را به شما یادآوری می کند و از طریق وای فای خانگی به نرم افزار متصل می شود، بنابراین می داند که چه حروفی به کدام بطری و ظروف دارو متصل است. هنگامی که داروها را مصرف کردید بطری یا ظرف دارو را مقابل نماد کوچک NFC خوان در هاب تکان می دهید و هاب ثبت می کند که شما قرص را خورده اید. این هاب همچنین می تواند از طریق متن اعضای خانواده را در هر نقطه از جهان آگاه سازد که شما قرص خود را خورده اید و جای هیچ نگرانی نیست. اگر به سفر بروید یا خانه را ترک کنید می توانید با نرم افزار مصرف داروی خود را مدیریت کنید، این نرم افزار نیز مانند هاب کار می کند و زمان استفاده از دارو را به شما یاد آوری می کند.نوارها و ضرف پیل دریل

مکعب حالت یک بخش جالب توجه و اضافی است که به همان شیوه برچسب ها کار می کند اما ضلع های مختلف این مکعب حالات مختلف را نشان می دهد: افتضاح، بد، خوب، عالی. شما ضلع را انتخاب می کنید و آن را مقابل ضلع خوان تکان می دهید. سپس این حالت ثبت می شود و در صورت انتخاب شما این پیام به اعضای خانواده تان منتقل می شود.

نمایشگر پیل دریل

تمام این ارتباطات متنی به جلوگیری از مکالمات ناراحت کننده با اعضای خانواده کمک می کند. لازم نیست که اعضای خانواده در مورد خوردن یا فراموش کردن دارو ها با هم بحث کنند یا از این بابت نگران باشند و هر روز برای یادواری به بیمارشان مجبور باشند با او تماس بگبرند زیرا مطمئن هستند که این سیستم جدید یادآوری خواهد کرد و همچنین نگران احساس خوشی یا ناخوشی بیمار خود نیستند زیرا از طریق این سیستم پیام " حال من خوب است" به آنها ارسال شده است.

شما می توانید در صورت نیاز برچسب ها و نوارهای بیشتری بخرید و سفارش دهید. هر یک دارای هفت ظرف است. (برای هفت روز در هفته) رقابت روز افزون در زمینه مدیریت دارویی زیاد است. به عنوان مثال، ربات قهرمان توزیع قرص که کارش چشمگیر اما محدود است. برای مثال، فقط می تواند در مورد قرص کاربرد داشته باشد نه برای انسولین، در صورتی که برچسب های پیل دریل را می توان بر روی هر نوع داروی استفاده کرد. این سیستم در ماه مه توزیع می شود اما شما می تواند پیش سفارش دهید.

منبع: mashable

ارسال نظر