کالای دلخواهتان را با گرفتن عکس پیدا کنید

رسانه کلیک - سرویس جدید Pinterest این امکان را به کاربران می دهد تا با گرفتن عکس اطلاعات و پشنهادات مربوط به اجناس فروشگاه را دریافت کنند.

کالای دلخواهتان را با گرفتن عکس پیدا کنید

به گزارش کلیک ؛ وب‌سایت engadget در مطلبی نوشت؛ «لنز» نام سرویس جدید پینترست (Pinterest) است که در ماه مارس به این اپلیکیشن اضافه شد، سپس این شرکت گزینه های جدیدی در خصوص غذا به آن اضافه کرد که از جمله آن می توان به پیدا کردن دستور العمل پخت با گرفتن عکس یک غذا اشاره کرد.

در واقع با این اپلیکیشن، کاربر به یک جستجوی معکوس با استفاده از عکس دسترسی پیدا می کند. لنز بسیار موفق ظاهر شد تا آنجا که Pinterest لنز را به عنوان یک رویداد مهم در برنامه خود عنوان کرده است.

در حال حاضر این شرکت در حال گسترش کاربردهای سرویس جدید Pinterest است و در این راستا همکاری جدیدی با فروشگاه بزرگ Target آغاز کرده است.

کاربر می تواند یک عکس از جنس دلخواه خود بگیرد، سپس با استفاده از جستجوی بصری لنز و حتی با متصل شدن به برنامه اصلی فروشگاه Target تمام اطلاعات مورد نیاز در خصوص آن کالا را دریافت کند.

ریک گومز یکی از مدیران Target در این باره عنوان کرد: «این مشارکت با Pinterest به معنای واقعی کلمه کمک می کند تا فاصله فروشگاه و خواسته مشتریان کوتاه شود. ما به افراد از زمانی که یک فکر در ذهن خود دارند، کمک می کنیم تا آماده خرید مناسب خود شوند».

وی همچنین یادآور شد که هدف از این ابزار جستجوی بصری این است که به مشتریان کمک کند تا با کسب اطلاعات کامل آنچه را که واقعا می خواهند، بدست آورند؛ ضمن آنکه به فروشگاه هم کمک می کند تا به سبک و محصولات مورد نظر مشتریان نزدیک تر شود.

گفتنی است؛ پینترست نام شبکه اجتماعی شناخته شده ای است که ابتدا برای اشتراک‌گذاری تصاویر ساخته شد. این شبکه به کاربران اجازه می‌دهد بر اساس علاقه خود عکس ها را پین کنند و می‌توانند کل تصاویر پین شده به یک بورد خاص متعلق به یک نفر را دنبال کنند. پین‌ترست با سرمایه‌گذاری ۲۷ میلیون دلاری تأسیس شده‌ و در فهرست ۵۰ سایت برتر سال ۲۰۱۱ از دید نشریه تایم قرار گرفته‌ است. این شبکه اجتماعی به تازگی با ایجاد تغییراتی در استراتژی‌های خود گام های بزرگی در جهت ورود به تجارت الکترونیکی برداشته است.

ارسال نظر