پایونیر از سه مونیتور هوشمند برای خودروها رونمایی کرد

کمپانی پایونیر از جمله محدود شرکت‌هایی بوده که در نمایشگاه CES 2016 به تعامل سیستم عامل اندروید و صنعت خودرو توجه خاصی داشته و محصولاتی را در این راستا رونمایی کرده است.

پایونیر از سه مونیتور هوشمند برای خودروها رونمایی کرد

کمپانی پایونیر (Pioneer) دقایقی پیش و در نمایشگاه CES 2016 از سه مونیتور هوشمند جدید مختص اتومبیل‌ها رونمایی کرد که قابلیت‌های شایان ملاحظه‌ای را برای سرنشینان خودرو ارائه می‌کنند. این سه مونیتور AVH-4200NEX، AVIC-7200NEX و AVIC-8200NEX نام دارند و به زودی روانه بازار خواهند شد. قیمت این سه مونیتور اندرویدی هم به ترتیب برابر با 700 دلار، 1200 دلار و 1400 دلار اعلام شده است.

2

هر سه مدل از مونیتورهای جدید نامبرده شده‌ کمپانی پایونیر از تکنولوژی اندروید اتو (Android Auto)، اپل کارپلی (Apple CarPlay) و اپ‌رادیو (AppRadio) پشتیبانی می‌کنند. در کنار این محصولات، شرکت پایونیر از دو مونیتور هوشمند دیگر نیز رونمایی کرده که قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو را ندارند و فعالیت آن‌ها از طریق ارتباط با اپلیکیشن موقعیت‌یاب HERE نوکیا انجام می‌شود.

طی چند سال اخیر قابلیت‌های مرتبط با تکنولوژی اندروید اتو و به طور کلی همگام‌سازی عملکرد خودروها با سیستم عامل اندروید پیشرفت بسیار زیادی یافته و امسال هم شرکت پایونیر با رونمایی از سه مونیتور هوشمند خود به پیشرفت هرچه بیشتر این موضوع کمک کرده است. اگر از افرادی هستید که تمایل به استفاده از قابلیت‌های اندروید اتو دارید، می‌توانید مونیتورهای جدید پایونیر را خریداری کرده و از قابلیت‌های عالی آن‌ها لذت ببرید.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر