Pioneer Rayz Plus؛ هدفون مورد علاقه کاربران آیفون ۷

هنگامی که برای خرید یک هدفون اقدام می‌ کنید با مشخصاتی از جمله Frequency (فرکانس پاسخگویی)، Impedance (امپدانس) و غیره مواجه می‌ شوید. اما در این مطلب صحبت از ویژگی خاصی شده که در هیچ هدفونی تاکنون دیده نشده است.

Pioneer Rayz Plus؛ هدفون مورد علاقه کاربران آیفون ۷

به گزارش کلیک ، اگر شما نیز مانند بسیاری از خریداران آیفون نگران بودید که چطور می توان به طور همزمان که آیفون ۷ در حال شارژ شدن است به موسیقی گوش دهید، به شما پیشنهاد می کنیم تا نگاهی به هدفون های لایتنینگ Rayz Plus بیندازید.

Pioneer Rayz Plus که از یک پورت واسط استفاده می کند، به شما اجازه می دهد تا آیفون ۷ خود را شارژ گرده و هم زمان به موسیقی نیز گوش دهید.

از زمانی که اپل، جک هدفون را از آیفون ۷ یا آیفون ۷ پلاس حذف کرد، کاربران به این فکر فرو رفتند که چطور می توانند به طور همزمان گوشی خود را شارژ کرده و به موسیقی نیز گوش دهند. راه حلی ساده ای که به ذهن می رسد این است که از هدفون های بی سیم این شرکت استفاده کنید. یا این که با خرید یک دانگل لایتنینگ این مشکل را حل نمایید.

اما از طرف دیگر شرکت Pioneer راه حلی ارائه کرده است که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت. این شرکت با ارائه هدفون های لایتنینگ Rayz Plus مشکل ذکر شده را در یک چشم به هم زدن حل کرده است. این شرکت با قرار دادن مستقیم یک پورت لایتنینگ در خود کابل هدفون به این موفقیت دست یافته است. با وصل کردن هدفون به گوشی آیفون ۷ یا آیفون ۷ پلاس خود، بدون این که نگران خالی بودن یا نبودن پورت اصلی گوشی باشید، می توانید در هر زمانی که تصمیم داشتید گوشی خود را شارژ نمایید.

 Pioneer-Rayz-Plus-Lightning-

البته قیمت این هدفون ۱۴۹ دلار است که تقریبا گران به نظر می رسد. اما جدا از داشتن یک پورت لایتنینگ میانی، شما از ویژگی های دیگری نیز در این هدفون بهره مند خواهید شد. از جمله ویژگی های این هدفون می توان به حذف نویز و متوقف شدن خودکار موسیقی پس از خارج کردن گوشی های هدفون از گوش اشاره کرد. البته ویژگی دوم در Airpodهای اپل نیز وجود دارد. هم چنین شما می توانید به طور مستقیم از طریق دکمه های موجود بر روی کابل هدفون، Siri را اجرا کنید و با استفاده از فناوری های به کار رفته در این هدفون صدای شما تا بیشتر حد ممکن شفاف و واضح به گوش Siri خواهد رسید.

Rayz Plus در دو رنگ طلایی متالیکی و مشکی متالیکی در دسترس است.

Pioneer earphone

علاوه بر این یک اپلیکیشن مختص به این هدفون وجود دارد که به کاربران این امکان را می دهد تا صدای خروجی از هدفون را مطابق میل خود تنظیم کنند.

هم چنین یک نسخه ارزان تر از هدفون سری Rayz وجود دارد که قیمت آن تنها ۹۹ دلار است. این هدفون فاقد پورت لایتنینگ میانی است اما تمام ویژگی هایی که مدل Rayz Plus با خود به همراه دارد در این محصول نیز دیده می شود.

اگر تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری در مورد این هدفون ها بدست آورید کافی است به وب سایت زیر سری بزنید:

Pioneerrayz.com

ارسال نظر