انتشار ویدئویی از کانسپت پیکسل ۲ با ویژگی های جدید

 گوشی‌هوشمند پیکسل از مشخصات رده بالایی بهره برده و انتظار می‌رود نسل بعدی نیز با مشخصاتی رده بالا و با ویژگی‌های بهبودیافته معرفی شود. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت کلیک همراه شوید.

انتشار ویدئویی از کانسپت پیکسل ۲ با ویژگی های جدید

به گزارش کلیک- شرکت گوگل انتظار می‌رود در پاییز ۲۰۱۷ نسل جدید پیکسل را با طراحی و مشخصات پریمیومی معرفی کند. احتمال می‌رود پیکسل جدید با ویژگی‌های جدید و تاکنون مشاهده نشده ظاهر شود، اگرچه این موضوع توسط شرکت سیلیکون ولی تایید یا تکذیب نشد.

تاکنون اطلاعات اضافی از گوگل پیکسل ۲ منتشر نشد و به تازگی شاهد انتشار ویدئو از کانسپت محصول آینده کمپانی گوگل هستیم که ویژگی‌های جدید را نشان می‌دهد. تاکنون شرکت‌های HTC، هوآوی و ال‌جی در همکاری با گوگل به تولید گوشی‌های‌هوشمند این کمپانی پرداختند و مشخص نیست در سال جاری کدامیک از شرکت‌ها همکاری خواهد کرد. از آنجایی که HTC فناوری جدیدی را در تلفن‌هوشمند پرچمدار آینده به کار خواهد گرفت، به نظر می‌رسد همکاری در تولید سال جاری پیکسل داشته باشد، انتظار می‌رود این فناوری در پیکسل مشاهده شود.

جدیدترین کانسپت از گوگل پیکسل ۲ به جای آشکار کردن کامل آن در قالب یک تیزر به نمایش درآمده است. در کانسپت شاهد تلفن‌هوشمندی هستیم که دارای دوربین دوگانه بوده و افزودن چنین ویژگی‌هایی در میان دیگر اسمارتفون‌ها یک قابلیت شایع و فراگیر است. همچنین قابلیت‌هایی برای عملکرد بهتر دوربین نیز به پیکسل ۲ افزوده شده و کاربری آن را نسبت به مدل نخست بهبود خواهد بخشید.

در حال حاضر اطلاعات کافی از پیکسل ۲ وجود نداشته اما می‌توان انتظار داشت اسنپدراگون ۸۳۵ را در آن شاهد باشیم. همچنین مشخص نیست تولیدکننده انبوه آن کدامیک از شرکت‌های مطرحی چون اچ تی سی، هوآوی یا ال‌جی است، اگرچه شایعات به اچ تی سی اشاره می ‌نند.

با سخت‌افزاری رده بالا و استاندارد ضد آب IP68 انتظارات بسیاری از پیکسل ۲ گوگل می‌رود.

ارسال نظر