مشکل عجیب و غریب پیکسل ۲ که با فوت کردن درون میکروفن برطرف می‌شود!

رسانه کلیک – به نظر می‌رسد گوگل برای ارائه نسل دوم تلفن‌های پیکسل خود با مشکلات ریز و درشتی نظیر از بین رفتن کارایی پوشش چربی‌گریز گوشی، فقدان سیستم عامل و غیره مواجه شده و اکنون نیز خراب شدن میکروفن پیکسل ۲ در رسانه ها خبرساز شده است.

مشکل عجیب و غریب پیکسل ۲ که با فوت کردن درون میکروفن برطرف می‌شود!

در شرایط عادی انتظار می‌رود که با بالغ‌تر شدن دستگاه‌ها و روند تولید آن‌ها، ایرادات کم و کمتر شود، ولی به نظر می‌رسد که لیست مشکلات موبایل جدید گوگل در حال افزایش است.

طبق گزارشات جدید کاربران در انجمن Google Product Forum و همینطور مطالبی که در وب‌سایت Android Police منتشر شده است، گوگل به تازگی با مشکل خراب شدن میکروفن پیکسل ۲ دست و پنجه نرم می‌کند که طی آن صدای میکروفون بی دلیل و به طور ناگهانی قطع می‌شود.

شماری از کاربران در این خصوص گفته‌اند که وقتی با کسی تماس می‌گیرند، مخاطب نمی‌تواند صدای آن‌ها را بشنود. این قضیه برای سایر فعالیت‌های صوتی مثل استفاده از دستیار گوگل یا ضبط صدا هم صادق است.

کاربری به نام Adam Zeird راه حلی موقتی برای این مشکل پیدا کرده که از طریق فوت کردن درون میکروفن ایراد را برطرف می‌کند. وی در این رابطه می‌گوید: «با فوت کردن در انتهای بلندگو توانستم مشکل را حل کنم. بله، مثل این است که دوباره به زمان کارتریج‌های قدیمی NES برگشته‌ام. این روش باعث شد میکروفنم دوباره کار کند. البته اگر میکروفن سالم باشد و داخل آن فوت کنید، صدا دوباره از کار می‌افتد».

فعلاً نمی‌توانیم از میزان همه‌گیر بودن این مشکل مطمئن شویم، اما به کاربران پیشنهاد شده است در صورت مشاهده این مشکل دستگاه را به نمایندگی ببرند و آن را تعویض کنند.

منبع: ubergizmo

ارسال نظر