نمایشگر پیکسل ۲ ایکس ال دردسرساز آفرید!

رسانه کلیک – پرچم‌دار جدید گوگل به مشکلات فراوانی دچار شده است که گویا عدم پاسخ‌دهی لبه‌های نمایشگر پیکسل ۲ ایکس ال را نیز باید به آنها اضافه کنیم.

نمایشگر پیکسل ۲ ایکس ال دردسرساز آفرید!

به نظر می‌رسد مشکلات نمایشگر پیکسل ۲ ایکس ال تمامی ندارد. طی روزهای گذشته با شکایاتی از طرف کاربران همراه بودیم که از مشکلات پیش‌آمده برای نمایشگر پیکسل ۲ ایکس ال ناراضی بودند.

نمایشگر جدیدترین پرچم‌دار گوگل با مشکلات متعددی همراه است. این مشکلات شامل پیکسل‌های سوخته و تمایل رنگ‌ها به آبی می‌شود. گویا باید عدم پاسخ‌دهی به فرامین کاربر را نیز به آنها اضافه کنیم.

در انجمن مخصوص که برای پیکسل ۲ ایکس ال تعبیه شده است، کاربران از مشکلات پیش‌آمده برای این محصول گفتند. یکی از این مشکلات عدم پاسخ‌دهی به فرامین کاربر در لبه‌های نمایشگر است. نمایشگر پیکسل ۲ ایکس ال می‌تواند سوایپ کردن کاربر در لبه‌ها را متوجه شود. مشکل اصلی در تشخیص تپ کردن کاربر است.

بعضی از کاربرها ویدیوهایی نیز به گوگل ارسال کردند تا مشکلاتشان را مطرح کنند. در یکی از این ویدیوها به مشکل عدم پاسخ‌دهی نمایشگر پیکسل ۲ ایکس ال در لبه‌ها اشاره شده است.

در برخی از منابع، علت بروز این مشکل را حساسیت گوشی هوشمند نسبت به دریافت فرامین تصادفی دانسته‌اند. چنین قابلیتی کمک می‌کند تا گوشی هوشمند از دریافت فرامین ناخواسته و تصادفی جلوگیری کند. با این حال، به نظر می‌رسد که حساسیت زیاد این قابلیت به یک ایراد در پیکسل ۲ ایکس ال تبدیل شده است.

البته گوگل اعلام کرده که روی مشکلات پیش‌آمده کار می‌کند. یکی از مسوولان انجمن پیکسل ۲ ایکس ال، در پاسخی به کاربران گفته است که گوگل در حال بررسی مشکلات است و به‌زودی با عرضه یک بروزرسانی، ایرادات پیش‌آمده را برطرف می‌کند.

این مشکلات تنها برای نمایشگر پیکسل ۲ ایکس ال بروز نکرده است. آیفون ایکس گران قیمت نیز مشکلات مشابهی دارد و حتی در برخی مشکلات از پیکسل ۲ ایکس ال نیز پیشی گرفته است. اپل در صفحه پشتیبانی این محصول گفته است که بروز چنین مشکلاتی در نمایشگرهای اولد کاملا طبیعی است.

منبع: Engadget

ارسال نظر