Pixel 3؛ لپ‌تاپ فوق باریک گوگل با سیستم عامل اندرومدا

شرکت گوگل از لپ تاپ فوق باریک جدید خود خبر داد که این لپ تاپ با سیستم عامل آندرومدا عرضه می شود.

Pixel 3؛ لپ‌تاپ فوق باریک گوگل با سیستم عامل اندرومدا

به گزارش کلیک، گوگل از لپ تاپ فوق باریک ۱۲٫۳ اینچی خود خبر داده است که این لپ تاپ با صفحه نمایش لمسی با نام Bison و احتمالاً با نام تجاری Pixel3 نام‌گذاری می شود. نکته قابل توجه در لپ تاپ جدید گوگل سیستم عامل آن است که این محصول با سیستم عامل آندرومدا Andromeda که ترکیبی از سیستم‌عامل‌های اندروید و کروم او اس است، عرضه می‌شود. این محصول گوگل در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ عرضه می شود.

لپ تاپ جدید گوگل ممکن است با نام تجاری پیکسل ۳ ارائه شود و یا ممکن است با نام تجاری Andromeda pixel عرضه شود و این نام آغازی برای خط تولید لپ تاپ‌های گوگل با سیستم عامل آندرومدا باشد. هنوز اطلاعات دقیقی از نام این دستگاه منتشر نشده است و حدس و گمان های زیادی در این رابطه وجود دارد ولی بسیاری از منابع این لپ تاپ را با نام تجاری Pixel3 خوانده اند.

Pixel 3؛ لپ‌تاپ فوق باریک گوگل با سیستم عامل آندرومدا

هنوز برای تائید کردن این موضوع اطلاعات دقیقی در دسترس نیست ولی احتمال تبدیل پذیر بودن این دستگاه بسیار زیاد است. کروم بوک ها و محصولات اخیر کمپانی مایکروسافت یعنی سری لپ تاپ‌های Surface Book از قابلیت تبدیل پذیر بودن برخوردار بوده اند و انتظار می رود که این دستگاه با ضخامت کم؛ حدود ۱۰ میلی‌متر و صفحه نمایش نسبتاً کوچک، از قاعده تبدیل پذیر بودن پیروی کند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده به نظرمی رسد که این دستگاه در دو مدل با مشخصات،Intel m3 CPU و حافظه ۳۲GB و حافظه رم ۸GB و مدل i5 CPU با حافظه ۱۲۸GB و حافظه رم ۱۶GB عرضه خواهد شد.

این لپ تاپ دارای حسگر اثر انگشت خواهد بود و از دیگر ویژگی‌ها و امکانات لپ‌تاپ جدید گوگل می توان به USB-C، جک ۳٫۵ میلی متری هدفون، چهار میکروفون، اسپیکر استریو، عمر باتری ۱۰ ساعت را می توان نام برد.

ارسال نظر