تبلت Pixel C گوگل هفته‌ی آینده عرضه می‌شود

کمپانی گوگل در ماه سپتامبر 2015 رسما از تبلت پیکسل سی خود رونمایی کرد و قول داد که عرضه‌ی این محصول طی تعطیلات امسال آغاز شود.

تبلت Pixel C گوگل هفته‌ی آینده عرضه می‌شود

حال و بر اساس تازه‌ترین اخبار به دست آمده، به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد طی هفته‌ی آینده به طور رسمی عرضه‌ی این تبلت اندرویدی را آغاز کند.

به گزارش کلیک، عرضه‌ی تبلت پیکسل سی گوگل از روز سه‌سنبه مصادف با هشتم ماه دسامبر آغاز خواهد شد. این تبلت از صفحه کلید اختصاصی نیز بهره می‌برد که قیمتی برابر با 149 دلار برای آن در نظر گرفته شده است. قیمت نسخه‌ی پایه‌ای خود تبلت پیکسل سی هم معادل با 499 دلار در نظر گرفته شده است. شایان ذکر است که نسخه‌ی پایه‌ای این محصول از حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌برد و نسخه‌ی با ظرفیت 64 گیگابایتی آن نیز عرضه شده و قیمتی معادل با 599 دلار خواهد داشت.

1

تبلت اختصاصی گوگل از صفحه نمایشی 10.2 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1800 پیکسل بهره‌مند است و سیستم روی یک چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه‌ی NVIDIA X1 است. همچنین رم 3 گیگابایتی، سنسور دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، سنسور دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، پورت اتصال USB-C و بدنه‌ای تمام آلومینیومی از جمله دیگر خصوصیات و ویژگی‌های اصلی تبلت پیکسل سی گوگل محسوب می‌شوند.

شایان ذکر است که صفحه کلید اختصاصی این تبلت با استفاده از قابلیت اتصال بلوتوث به دستگاه متصل شده و انرژی مصرفی مورد نیاز خود را به طور مستقیم از باتری خود تبلت دریافت می‌کند. نظر شما در رابطه با تبلت پیکسل سی گوگل چگونه است؟

2

منبع: technobuffalo

ارسال نظر