گوشی هوشمند جدید گوگل،Pixel ضد آب نیست

بر اساس اطلاعات لو رفته در رابطه با گوشی‌های هوشمند جدید گوگل؛Pixel و Pixel XL ضد آب نیستند.

گوشی هوشمند جدید گوگل،Pixel ضد آب نیست

به گزارش کلیک، کمپانی گوگل چندی پیش از معرفی گوشی های هوشمند جدید خود خبر داد ولی این بار این گوشی های هوشمند با نام قبلی نکسوس عرضه نمی‌شوند و با نام Pixel به بازار ارائه می شوند.

بر اساس اطلاعات لو رفته از گوشی های جدید گوگل Pixel و Pixel XL ضد آب نیستند و فقط در مقابل گردوغبار مقاومت نسبی دارند.

به نظر می رسد این تصمیم گوگل، یعنی ضدآب نبودن گوشی جدیدش کمی به ضررش تمام شود. هم اکنون در بازار تمام رقبای گوگل گوشی های پرچم دار خود را با قابلیت ضد آب بودن تولید می کنند. نمونه بارز فراگیر شدن این قابلیت آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس است که اولین محصول ضد آب اپل هستند. علاوه بر اپل سامسونگ نیز با گوشی های با کیفیت خود مانند Galaxy S7 و S7 edge و یا نوت ۷ به بازار آمده که همه این گوشی های هوشمند ضد آب هستند. به نظر می رسد که خاصیت ضد آب بودن گوشی های هوشمند در حال تبدیل شدن به یک قابلیت عادی در گوشی های هوشمند است.

گوشی هوشمند جدید گوگل،Pixel ضد آب نیست

این موضوع ریسک بزرگی برای کمپانی گوگل است چون تمام رقبا برگ برنده خود را روکرده اند و حالا گوگل باید چیزی فراتر از قابلیت های ارائه شده توسط رقبا را نشان دهد.

تا به حال کمپانی گوگل تصاویری را از گوشی هوشمند جدید خود منتشر کرده است و در ویدئویی Pixel را کم و بیش معرفی کرده است. گوشی جدید گوگل با همکاری این شرکت با کمپانی HTC ساخته می شود و حالا با همه این تفاسیر باید منتظر رونمایی از گوشی های هوشمند Pixel و Pixel XL باشیم.

ارسال نظر