PIXLR، ویرایشگر تصاویری که همواره در جیب شماست!

کار کردن با Adobe Photoshop آن‌قد‌ر‌ها هم ساده و راحت نیست که هرکسی بتواند از پس آن برآید. اما PIXLR فوتوشاپی آنلاین است که همیشه و همه جا همراه شماست.

PIXLR، ویرایشگر تصاویری که همواره در جیب شماست!

تا به حال برایتان پیش آمده برای ویرایش یک عکس به فوتوشاپ احتیاج داشته باشید اما به هردلیلی فوتوشاپ در دسترستان نباشد؟ همه ما روزی با این مشکل مواجه شدیم و با آن دست و پنجه نرم کردیم. دنیای امروز، دنیای نرم افزارهای ابری است و وقت آن رسیده که به سمت استفاده از نرم افزارهای آنلاین حرکت کنیم.

خوشبختانه PIXLR یک نرم افزار آنلاین و کم حجم است و هم برروی موبایل و هم کامپیوترتان نصب خواهد شد. اما بیشتر قابلیت‌های تحت وب آن مد نظر است که در این مقاله به آن می پردازیم. نخست اینکه PIXLR دارای دو حالت متفاوت برای اجرای تحت وب است. حالت اول، Pixlr editor نام دارد که محیطی دقیقا مشابه فوتوشاپ را در اختیار کاربران می‌گذارد.

حالت دوم اما کمی متفاوت بوده و Pixlr Express نام دارد. این بخش بیشتر برای اعمال افکت‌های سریع و سرعتی به کار می‌رود و بیشتر ویژگی‌های آن بصورت از پیش تعیین شده است.

این ابزارهای بصورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و برای استفاده از اپلیکیشن‌های تحت وب این مجموعه احتیاج به اینترنت پرسرعت هم ندارید.

در PIXLR Editor شباهت آن به ادوبی فوتوشاپ موجب خواهد شد تا دچار سردرگمی نشوید و خیلی سریع به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کنید. البته باید آگاه باشید که این نرم افزار تحت وب تمام پیچیدگی‌های فوتوشاپ را در خود ندارد و بیشتر یک سرویس فوق سریع ویرایش عکس و تصویر است. اما دروغ نیست اگر بگوییم تمامی نیازهای کاربران را از مبتدی تا حرفه‌ای رفع می‌کند.

دستیابی به نتیجه مطلوب در این Web App آن قدر ساده و راحت است که هرکسی را جذب خود خواهد کرد و بسیاری را نیز از شر نصب Photoshop و سنگین شدن کامپیوترشان رهایی می‌بخشد.

در بخش دیگر Pixlr Express، خدمات متنوعی را در اختیار کاربران می‌گذارد. برای مثال فیلترهای آماده رنگ که به سرعت برروی عکس‌ها اعمال می‌شوند یا فریم‌ها و قاب‌های مختلف که به میزان جذابیت تصاویر می افزاید. انواع نورها و Overlayerها و امکاناتی از این نوع که کار شما را ساده‌تر می‌کند.

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم PIXLR دارای نسخه تحت موبایل برای پلتفرم‌های اندروید و iOS بوده و همچنین برای سیستم عامل‌های ویندوز و مکینتاش نیز نسخه رسمی ارائه کرده است. نسخات موبایلی این وب‌سایت موجب می‌شود تا این ویرایشگر همواره و همه جا در جیب و همراه شما باشد. شاید برایتان جالب باشد که PIXLR محصولی از شرکت Autodesk تولید کننده دو نرم افزار مطرح 3ds Max و Autocad است. pixlr-2

برای ورود به سایت این محصول کلیک نمایید

ارسال نظر