Fallout 4 را به صورت رایگان تجربه کنید

این بار بازی بی نظیر و پرطرفدار Fallout 4 به صورت رایگان و محدود در آخر هفته در دو شبکه استیم و ایکس باکس لایو در اختیار بازی بازان و گیمرها قرار می گیرد. این نسخه از تاریخ ۲۵ می سال میلادی جاری (مصادف با پنج شنبه ۴ خرداد ماه سال ۹۶) تا روز ۲۸ می (دوشنبه ۸ خرداد) قابل دسترس خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Fallout 4 را به صورت رایگان تجربه کنید

این نسخه از تاریخ ۲۵ می سال میلادی جاری (مصادف با پنج شنبه ۴ خرداد ماه سال ۹۶) تا روز ۲۸ می (دوشنبه ۸ خرداد) قابل دسترس خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، چندی پیش کمپانی بتسدا به صورت رسمی اعلام کرد که آخر هفته نسخه رایگان بازی پرطرفدار Fallout 4 بر روی دو پلتفرم رایانه شخصی و ایکس باکس وان عرضه می کند. بر اساس گفته شرکت بتسدا، نسخه آزمایشی بازی فالوت ۴ از روز ۲۵ می امسال (پنج شنبه ۴ خرداد) تا روز ۲۸ می (دوشنبه ۸ خرداد) قابل دسترس خواهد بود. گفتنی است دارندگان کنسول ایکس باکس وان برای دسترسی به این نسخه، به اشتراک سرویس ایکس باکس لایو گلد نیاز خواهند داشت. با این وجود، اکثر بازی بازان به راحتی در مدت محدود می توانند نسخه پایه بازی فالوت و تمامی مدهای هیجان انگیز آن را بر روی پلتفرم مورد نظر خود تجربه نمایند.

در ادامه می توانید زمان دقیق شروع و پایان نسخه رایگان بازی فالوت ۴ را مشاهده فرمایید.

پلتفرم رایانه شخصی - کاربران استیم
  • زمان شروع: ساعت ۰۹:۳۰ دقیقه بعد از ظهر روز ۴ خرداد ماه به وقت ایران (ساعت ۱۰:۰۰ دقیقه ۲۵ می به وقت آمریکا)
  • زمان پایان: ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد روز ۸ خرداد ماه به وقت ایران (ساعت ۱۳:۰۰ دقیقه ۲۸ می به وقت آمریکا)
پلتفرم ایکس باکس وان - کاربران ایکس باکس لایو گلد
  • زمان شروع: ساعت ۱۱:۳۱ دقیقه قبل از ظهر روز ۴ خرداد ماه به وقت ایران (ساعت ۱۲:۰۱ دقیقه ۲۵ می به وقت آمریکا)
  • زمان پایان: ساعت ۱۱:۲۹ دقیقه قبل از ظهر روز ۸ خرداد ماه به وقت ایران (ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه ۲۸ می به وقت آمریکا)

در کنار انتشار این نسخه، سازندگان در تمامی فروشگاه های رسمی نظیر استیم، پلی استیشن نتورک و ایکس باکس لایو، نسخه کامل و نهایی بازی و همچنین سیزن پس آن را با تخفیف ۶۷ درصدی به فروش می رسانند.

دارندگان پلتفرم پی سی برای دریافت نسخه رایگان بازی Fallout 4، کافیست در شبکه استیم عضو شده و با مراجعه به صفحه رسمی بازی، بر روی گزینه "Play Now" کلیک کنند تا مراحل دانلود و نصب بازی طی شود. به علاوه، همان طور که گفته شد دارندگان کنسول نسل هشتم مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان برای تجربه رایگان این عنوان ویدیویی، حتما باید جز مشترکین گلد شبکه Xbox Live باشند و در غیر این صورت، امکان دسترسی به بازی وجود ندارد. اگر شما جز کاربران گلد این شبکه پرمخاطب هستید، با مراجعه به صفحه رسمی بازی در شبکه ایکس باکس لایو می توانید این عنوان را به صورت رایگان دریافت کنید و به تجربه آن بپردازید. شایان به ذکر است تمامی اطلاعات شما در طول تجربه بازی فالوت ۴ در حساب کاربری ذخیره می شود و درصورتی که بعدها نسبت به خرید بازی اقدام کنید، تمامی دستاوردها و اطلاعات شما به نسخه کامل بازی منتقل می یابد و نیازی به تکرار مراحل و کسب آیتم های مختلف نیست.

بنابراین اگر تا به امروز موفق به خرید و تجربه این بازی فوق العاده نشدید، هرگز فرصت پیش آمده را از دست ندهید چرا که این عنوان در بیشتر نمایشگاه ها و مراسم انتخاب بهترین بازی سال حضور داشته و در برخی از آن ها از جمله مراسم بفتا و Interactive Achievement Award در بخش های بهترین بازی سال، بهترین بازی نقش آفرینی مولتی پلیر (چند نفره) سال و بهترین طراحی جوایزی را نیز کسب کرده است.

بهتر است بدانید بازی بی نظیر و محبوب Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۶ برای کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین کامپیوترهای شخصی مبتی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد.

شرکت بزرگ بتسدا همانند سال های گذشته در نمایشگاه بزرگ E3 2017 حضور پر رنگی خواهد داشت. کنفرانس رسمی این کمپانی در روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه سال ۹۶ (مصادف با ۱۱ ژوئن) و در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد. پیش بینی می شود در طول این کنفرانس از عناوین ویدیویی جدیدی نظیر نسخه های بعدی دو مجموعه The Evil Within و The Elder Scrolls رونمایی شود. آن طور که پیداست به نظر می رسد بتسدا دو آی پی کاملا جدید خود را در نمایشگاه E3 امسال به نمایش خواهد گذاشت. رسانه کلیک تمامی کنفرانس های این رویداد بزرگ را به صورت زنده و کامل پوشش خواهد داد. همراه ما بمانید…

علاقه مندان می توانند با کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه نمایشگاه E3 2017 مراجعه و تمامی خبرها، بازی های جدید معرفی شده، مقالات، انتظارات، پیش بینی ها و تحلیل کنفرانس های نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری را در رسانه کلیک دنبال کنند. E3 امسال با کلیک…

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با عرضه نسخه رایگان بازی فالوت ۴ چیست؟ به نظر شما آیا فروش این بازی ویدیویی کاهش یافته و کمپانی بتسدا با عرضه نسخه رایگان بازی و ارائه تخفیف ویژه، خواهان افزایش سود دهی خود است؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر