For Honor را به صورت رایگان بازی کنید

رسانه کلیک - بر اساس بیانیه جدید شرکت فرانسوی یوبی سافت، پایان این هفته می توانید از بازی محبوب For Honor به صورت رایگان و بدون محدودیت محتوایی لذت ببرید.

For Honor را به صورت رایگان بازی کنید

در حال حاضر آمار فروش عنوان For Honor به شدت کاهش یافته و در طرفی، خریداران بازی نیز دیگر رغبتی برای تجربه آن ندارد. از این رو، یوبی سافت برای جبران این شکست خود، اخیرا از فصل سوم بازی فور آنر رونمایی کرد. حال این شرکت در جدیدترین بیانیه خود، از انتشار نسخه رایگان بازی به مدت محدود خبر داد.

اگر شما هم در خرید بازی For Honor مردد هستید، اینک بهترین زمان برای تجربه و امتحان تمامی بخش های بازی از جمله حالت های مختلف بخش چند نفره است.

شرکت فرانسوی یوبی سافت برای افزایش فروش بازی فور آنر، تصمیم گرفته این عنوان را به مدت محدود و به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان و کاربران تمامی پلتفرم ها قرار دهد. بر این اساس، شما می توانید از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح روز پنج شنبه ۲۰ مرداد (به وقت تهران) الی ۲۲ مرداد با مراجعه به شبکه یوپلی، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو، عنوان ویدیویی For Honor را به صورت رایگان دریافت و تجربه کنید.

یوبی سافت گفته از لحاظ محتوایی، نسخه رایگان بازی هیچ تفاوتی با نسخه کامل و نهایی ندارد و بازیکنان در این بازه زمانی به ۵ حالت مختلف بخش چند نفره دسترسی خواهد داشت. همچنین بخش تک نفره و آفلاین فور آنر نیز قابل بازی بوده و کاربران می توانند با انتخاب یکی از دو حالت Solo یا Cooperative، به تجربه این بخش نیز بپردازند. ناگفته نماند یوبی سافت تخفیف ویژه ۵۰ درصدی را بر روی تمامی نسخه های بازی For Honor (استاندارد، دیلاکس و گلد) اعمال کرده تا علاقه مندان به خرید نسخه کامل بازی تشویق شوند. این تخفیف تا ۲۹ مرداد برای نسخه‌ های کنسولی و تا ۲۳ مرداد برای نسخه رایانه شخصی بازی فعال خواهد بود.

اگر پس از تجربه نسخه رایگان عنوان ویدیویی فور آنر، به بازی علاقه مند شده و نسبت به خرید آن اقدام کنید، هرگز نگران از دست دادن دستاوردها و پیشرفت های خود نباشید چرا که تمامی اطلاعات شما به نسخه کامل بازی انتقال می یابد.

For Honor

شایان ذکر است فصل سوم بازی For Honor در روز ۱۵ آگوست امسال (۲۴ مرداد) بر روی دو کنسول Xbox One و پلی استیشن و همچنین پی سی در دسترس قرار خواهد گرفت. گفته شده در این فصل، دو قهرمان و دو نقشه جدید به بازی اصلی اضافه می شود. فصل سوم بازی همانند دو فصل پیشین به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران قرار می گیرد؛ اما خریداران و کاربران نسخه سیزن پس زودتر از سایر بازیکنان به دو قهرمان جدید دسترسی خواهند داشت. کاربران عادی بازی برای خرید دو قهرمان جدید، باید تا روز ۳۱ مرداد منتظر بمانند.

بازی For Honor در تاریخ ۱۴ فوریه سال میلادی جاری مصادف با ۲۶ بهمن ماه ۹۶ بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی منتشر شد. متاسفانه این عنوان در زمان انتشار با مشکلات مختلفی از جمله سرورهای ضعیف، گیم پلی نه چندان جذاب و باگ های گاه به گاه و... دست و پنجه نرم کرد به طوری که شاهد بازخوردهای منفی ای از سوی منتقدان و بازی بازان بودیم. اگرچه یوبی سافت پیش از عرضه For Honor انتظار زیادی از آن نداشت و در انتظار رکود شنی بازی نبود؛ به طوری که کارگردان بازی در بسیاری از مصاحبه معتقد بود که این بازی مورد پسند همه بازیکنان قرار نخواهد گرفت و یک بازی کاملا سلیقه ای است!

ارسال نظر