هر روز Halo 5 بازی کنید تا جایزه بگیرید!

همانطور که اطلاع دارید، هفته گذشته استودیوی محبوب ۳۴۳ Industries بسته Req عنوان بی نظیر Halo 5: Guardians را به صورت رایگان برای دارندگان کنسول ایکس باکس وان منتشر کرد.

هر روز Halo 5 بازی کنید تا جایزه بگیرید!

به گزارش کلیک،پس از انتشار این بسته ها، خبر انتشار بروز رسانی بزرگی برای بازی هالو 5 در فضای مجازی منتشر گردید. به تازگی استودیو سازنده عنوان محبوب هالو 5 اعلام کرده است که کاربرانی که روزانه بخش مولتی پلیر بازی Halo 5: Guardians را بازی می کنند، از سوی این کمپانی هدیه دریافت خواهند کرد. در ادامه همراه رسانه کلیک باشید.

بنا به اطلاعات موجود در منابع معتبر، این هفته بروزرسانی بزرگی با نام The Cartographer's Gift برای بازی Halo 5: Guardians از سوی استودیوی 343 اینداستیریز منتشر خواهد شد. در این آپدیت چندین نقشه جدید به بازی اضافه خواهد شد. همچنین قابلیت ساخت و ساز، بسته های جدید Req و حالت ها و مسابقه های جدیدی با نام های Arena و Warzone پس از بروز رسانی به بازی اضافه خواهند شد. حال این استودیو به کاربرانی که روزانه بخش مولتی پلیر بازی هالو 5 را بازی می کنند، دو بسته Req را به صورت رایگان هدیه می دهد.

استودیوی ۳۴۳ Industriesبرای تشویق کاربران به تجربه نسخه مولتی پلیر بازی هالو 5 این هدایا را به کاربران خود اعطا می کند تا گیمرها روزانه بازی Halo 5: Guardians را تجربه کنند. البته برای گرفتن این هدیه، گیمرها و کاربران باید حداقل یکی از حالت ها و نبردهای Warzone و Arena با موفقیت پشت سر بگذارند و در یکی از نبردها پیروز شوند. البته پیروز شدن در یکی از این مسابقه ها برای گیمرها کار دشوار و سختی نیست و به راحتی گیمرها می توانند این مسابقه را با موفقیت به پایان برسانند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، بروز رسانی The Cartographer's Gift یک بروز رسانی بزرگی برای بازی هالو 5 محسوب می شود که شما کاربران عزیز رسانه کلیک می توانید اطلاعات بیشتری از این بروز رسانی را در این رسانه مشاهده کنید.

همچنین لازم است بدانید که بروز رسانی بزرگ The Cartographer's Gift این هفته به صورت رایگان برای کنسول ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

بازی بی نظیر Halo 5: Guardians در تاریخ ۲۷ اکتبر سال ۲۰۱۵ مصادف با ۵ آبان ماه سال ۱۳۹۴ به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان منتشر شد و شما هم اکنون می توانید این عنوان را خریداری کرده و آن را تجربه کنید.

نظر شما در خصوص بروز رسانی بزرگ The Cartographer's Gift چیست؟ شما چه انتظاری از این بروز رسانی دارید؟ اقدام جالب استودیوی ۳۴۳ Industriesرا چگونه ارزیابی می کنید؟ لطفا جواب تمامی سوالات را در همین پست با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر