آخر این هفته Overwatch را به صورت رایگان تجربه کنید

با فرا رسیدن سالگرد انتشار بازی فوق العاده Overwatch، استودیوی بلیزارد انترتیمنت به منظور افزایش جامعه کاربری خود، تصمیم به انتشار نسخه رایگان و محدود این عنوان ویدیویی گرفت. به عبارت دیگر، فرصت بسیار خوبی برای بازی بازان و گیمرهایی که تا به امروز موفق به تجربه این بازی مهیج نشدند، فراهم شده چرا که بازی اور واچ به مدت سه روز بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی رایگان شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

آخر این هفته Overwatch را به صورت رایگان تجربه کنید

به عبارت دیگر، فرصت بسیار خوبی برای بازی بازان و گیمرهایی که تا به امروز موفق به تجربه این بازی مهیج نشدند، فراهم شده چرا که بازی اور واچ به مدت سه روز بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی رایگان شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، بر اساس بیانیه کمپانی بلیزارد انترتیمنت بازیکنان از روز ۵ خرداد الی ۹ خرداد قادر به تجربه نسخه رایگان بازی اور واچ بر روی سه پلتفرم Xbox One، PlayStation 4 و پی سی خواهند بود. در این نسخه هیچ گونه محدودیتی در نظر گرفته نشده و بازی بازان به تمامی نقشه ها و حالت های مسابقه سریع، بازی سفارشی (Custom Games) و آرکید دسترسی خواهند داشت. همچنین گیمرها در طول تجربه بازی و پس از افزایش سطح لول (Level)، امتیازات و XP های زیادی به دست می آورند که به کمک آن ها می توانند آیتم های مختلف بازی را خریداری و یا شخصی سازی کنند.

در ادامه زمان دقیق شروع و پایان انتشار نسخه رایگان بازی Overwatch قابل مشاهده است. گفتنی است این زمان ها بر اساس رجین حساب کاربری شما متغیر خواهد بود.

  • زمان شروع: ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شب روز ۵ خرداد به وقت ایران (ساعت ۱۱:۰۰ قبل از ظهر روز ۲۶ می به وقت ایالات متحده آمریکا)
  • زمان پایان: ساعت ۱۱:۲۹ دقیقه صبح روز ۹ خرداد به وقت ایران (ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر روز ۲۹ می به وقت ایالات متحده آمریکا)

در حال سازندگان به دلیل گذشت یک سال از انتشار بازی اور واچ، تخفیفات گسترده ای را در سرتاسر فروشگاه ها ارائه کردند. در ادامه می توانید لیست این تخفیفات را در فروشگاه های ایکس باکس لایو، پلی استیشن نتورک و بلیزارد نت مشاهده کنید. ناگفته نماند این تخفیف ها تا روز ۵ ژوئن امسال (مصادف با دوشنبه ۱۵ خرداد) اعتبار خواهند داشت. لذا در صورتی که قصد خرید این بازی را دارید، هم اکنون جهت خرید آن اقدام کنید.

  • Overwatch: Game of the Year Edition - نسخه ایکس باکس وان - قیمت: ۳۸٫۹۹ دلار (به اشتراک گلد نیاز است)
  • Overwatch: Game of the Year Edition - نسخه پلی استیشن ۴ - قیمت برای کاربران عادی: ۴۱٫۹۹ دلار - قیمت برای کاربران پلاس: ۳۸٫۹۹ دلار
  • Overwatch: Game of the Year Edition - نسخه پی سی - قیمت در بتل نت: ۳۹٫۹۹ دلار
  • Overwatch Standard - نسخه پی سی - قیمت در بتل نت: ۳۰ دلار
  • Overwatch - نسخه رایگان بازی - از روز ۲۶ الی ۲۹ می (۵ الی ۹ خرداد)

همچنین تمامی اطلاعات و امتیازات شما در طول تجربه نسخه رایگان بازی اور واچ در حساب کاربری شما ذخیره خواهد شد و در صورت خرید نسخه کامل و نهایی بازی، این اطلاعات به نسخه کامل بازی منتقل می شود. بنابراین نگران تکرار مراحل و کسب امتیازات مجدد نباشید.

شایان به ذکر است دارندگان دو کنسول پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان برای اجرای بازی Overwatch به ترتیب به اشتراک شبکه پلی استیشن پلاس و ایکس باکس لایو گلد احتیاج دارند. همان طور که می دانید، بازی اور واچ تنها شامل بخش مولتی پلیر (چند نفره) است و از آنجا که دارندگان این دو کنسول نسل هشتم برای تجربه بخش چند نفره عناوین ویدیویی به اشتراک های مذکور نیاز دارند، کاربران عادی دو شبکه PlayStation Network و Xbox Live از این فرصت محروم هستند.

مدتی پیش سازندگان بازی پرطرفدار اور واچ آمار جدیدی از تعداد ثبت نام کنندگان در بازی را منتشر کردند. بنا به گفته کمپانی بلیزارد انترتیمنت، تا به امروز بیش از ۳۰ میلیون گیمر و بازیکنان در این بازی ویدیویی آنلاین ثبت نام کردند. البته توجه داشته باشید که این آمار، بیانگر میزان فروش بازی نیست بلکه تعداد افرادی که در زمان انتشار نسخه رایگان و محدود بازی، به آن ملحق شدند نیز در نظر گرفته شده است. با این وجود، رسیدن به چنین ارقامی به همین آسانی نیست و این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست که عنوان Overwatch، یکی از بهترین بازی های ویدیویی تاریخ به شمار می رود. برای مشاهده متن کامل خبر، بر روی این نوشته کلیک کنید.

بازی هیجان انگیز Overwatch در تاریخ ۲۴ می سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با ۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۵ بر روی کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. از آنجا که استودیوی بلیزارد انترتیمنت در ساخت و طراحی بازی های آنلاین میدانی تبحر خاصی دارد و این استعداد خود را در سال ۲۰۰۴ میلادی با انتشار بازی وارکرفت به همگان ثابت کرد، عنوان ویدیویی اور واچ در سال گذشته میلادی (۲۰۱۶) توانست پس از رقابت با عناوین بزرگی همچون آنچارتد ۴، تایتانفال ۲، دووم و... توانست لقب بهترین بازی سال را از آن خود کند. به علاوه، برخی از سازمان های آماری مدعی هستند که اور واچ، پرفروش ترین بازی سال ۲۰۱۶ می باشد.

در پایان، دیدگاه شما در رابطه با بازی پرطرفدار Overwatch چیست؟ آیا شما این عنوان آنلاین میدانی را تجربه کرده اید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر