با A.I. Duet گوگل، پیانو بنوازید

کمپانی گوگل دست به طراحی فضای اینتر اکتیو در محیط وب زده است که کاربران به راحتی می توانند با استفاده از آن پیانو بنوازند و نیازی به داشتن اطلاعات موسیقیایی بالای فرد وجود ندارد. 

با A.I. Duet گوگل، پیانو بنوازید

به گزارش کلیک ، اگر دوست دارید که در فضای وب به راحتی و بدون هیچ دردسری پیانو بنوازید می توانید از تجربه اینتر اکتیو کمپانی گوگل با نام A.I. Duet استفاده کنید و به راحتی از پیانو زدن لذت ببرید.

در واقع A.I. Duet فضایی است که شما با کمک هوش مصنوعی می توانید بخشی از آهنگی را بنوازید و در این تجربه سهیم باشد. براساس توضیحات Yotam Mann یکی از اعضای تیم خلاقیت گوگل، در محیط A.I. Duet تعداد بسیار زیادی ملودی های آماده وجود دارد، و این محیط به شما آموزش می دهد تا بین نت هایی که در صفحه نمایش مشاهده می کنید و فاصله زمانی بین آن‌ها تناسبی برقرار کنید و بخشی از آهنگ پس زمینه نیز توسط سیستم به‌صورت خودکار نواخته می شود. در واقع کامپیوتر بخشی از نت ها را نواخته و شما بخش دیگری از کار هستید که باید نقش تکمیل کننده را بازی کنید و آهنگ را به زیبایی بنوازید.

با A.I. Duet گوگل، پیانو بنوازید

برای استفاده از A.I. Duet نیازی نیست موسیقی دان باشید و حتماً نواختن ساز بلد باشید، هوش مصنوعی بخش بزرگی از کار را انجام داده و به نواختن درست شما کمک خواهد کرد.

A.I. Duet بخشی از پروژه ای با نام Magenta است که قصد دارد تجربه هایی مشترک میان انسان و هوش مصنوعی را فراهم کند. برای استفاده از A.I. Duet می توانید در اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر