یا این جلد، پوکمون را بهتر بازی کنید

یک طراح، جلد مبتکرانه و خلاقانه ای برای بازی پوکمن( pokeman go ) ساخته است. با استفاده از این جلد می توانید هدف گیری بهتری در این بازی داشته باشید. 

یا این جلد، پوکمون را بهتر بازی کنید

به گزارش کلیک، در بازی پوکمن گو ، هیچ چیزی بدتر از آن نیست که بعد از یافتن یک هیولا و دیدن آن در صفحه نمایش، تنها به دلیل هدف گیری ضعیف نتوانیم اقدام مهم پرتاب توپ پوکی را انجام داده و آن را از دست بدهیم.

اما نگران نباشید، چرا که کسانی که از سرعت عمل کمتری برخوردارند، اینک می توانند از یک جلد چاپ شده به صورت سه بعدی برای افزایش عملکرد خود هنگام بازی بهره ببرند. این جلد انگشتان را در مسیر مستقیم هدایت کرده و به شما اطمینان می دهد که از پرتابتان به سوی هد ف، امتیاز کسب کنید. در نتیجه شما توپ های پوکی بیشتری ذخیره کرده و احتمال بیشتری برای رسیدن به پوکمن خواهید داشت.

این جلد که به شکل بسیار مناسبی در قسمت پائینی یک گوشی جا می گیرد، توسط Jon Cleaver ، یک دانشجوی طراحی صنعتی از استرالیا، طراحی و ساخته شده است. وی طرح های مرتبط با این جلد را در فهرست طرح های سه بعدی مجانی و آزاد برای دانلود خود قرار داده است.

برای کسانی که به چاپگر سه بعدی دسترسی ندارند نیز، او آنها را به قیمت ۸ دلار استرالیا در سایت Etsy به فروش گذاشته است.

وی در این رابطه می گوید که او تنها این طرح ها را برای آیفون ۶ و ۶s طراحی کرده، اما اگر تقاضای کافی وجود داشته باشد می تواند برای مدل های دیگر نیز طراحی کند.

BBuKCst-1

این جلد همچنین جایی برای انگشتانتان دارد تا با کشیدن دستتان بر روی این مسیر توپ ها را هدایت کنید. از این طریق، کسانی که کمی در هدایت انگشتانشان ضعیف هستند، این توپ های ارزشمند را هدر نمی دهند. این ابزار همچنین با تعبیه فواصلی به کاربران امکان می دهد تا مواردی را انتخاب کنند و یا عکس هایی بگیرند.

البته بازیکنان ممکن است متهم شوند که در حال تقلب هستند چرا که از چنین ابزاری استفاده می کنند و ممکن است حتی بازی خود را تا حدی کسالت آور کنند.

در نهایت ممکن است بازیکنان حرفه ای نیز به انتقاد از این جلد بپردازند، چرا که پرتاب های چرخشی امتیاز آور تر و مطمئن تر از پرتاب های مستقیم این توپ ها ممکن است باشد.

ارسال نظر