Rainbow Six Siege را به صورت رایگان در ایکس باکس وان و PC تجربه کنید

تا به امروز نسخه های مختلف و زیادی از مجموعه Rainbow Six توسط کمپانی فرانسوی یوبی سافت عرضه شده که به دلیل هیجان انگیز بودن گیم پلی، این مجموعه در نزد گیمرها و بازیکنان به شدت محبوب شده است. پس از گذشت چند سال از انتشار آخرین نسخه بازی، این شرکت تصمیم گرفت که دوباره به سری Rainbow Six بازگردد و با بهبودهایی در گرافیگ، گیم پلی، داستان، صداگذاری و موارد دیگر، بار دیگر خاطرتان گیمرها و طرفداران پر و پا قرص خود را زنده کند. سرانجام با فراز و نشیب های گوناگون، بازی Rainbow Six Siege در سال گذشته میلادی عرضه گشت و با انتشار بروز رسانی های متعدد، سیستم پایه بازی بهتر و بهتر شد. حال این شرکت فرانسوی تصمیم گرفته است که برای مدتی محدود، نسخه ایکس باکس وان و رایانه های شخصی ویندوزی بازی محبوب Rainbow Six Siege را به صورت رایگان عرضه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Rainbow Six Siege را به صورت رایگان در ایکس باکس وان و PC تجربه کنید

پس از گذشت چند سال از انتشار آخرین نسخه بازی، این شرکت تصمیم گرفت که دوباره به سری Rainbow Six بازگردد و با بهبودهایی در گرافیگ، گیم پلی، داستان، صداگذاری و موارد دیگر، بار دیگر خاطرتان گیمرها و طرفداران پر و پا قرص خود را زنده کند. سرانجام با فراز و نشیب های گوناگون، بازی Rainbow Six Siege در سال گذشته میلادی عرضه گشت و با انتشار بروز رسانی های متعدد، سیستم پایه بازی بهتر و بهتر شد. حال این شرکت فرانسوی تصمیم گرفته است که برای مدتی محدود، نسخه ایکس باکس وان و رایانه های شخصی ویندوزی بازی محبوب Rainbow Six Siege را به صورت رایگان عرضه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، تنها چند روز آینده (۲ اوت سال میلادی جاری مصادف با سه‌ شنبه ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۹۵)، کمپانی فرانسوی یوبی سافت بسته الحاقی جدیدی برای عنوان پرطرفدار Rainbow Six Siege عرضه خواهد کرد. حال به دلیل انتشار این بسته گسترش دهنده، کمپانی یوبی سافت به همکاری مایکروسافت، نسخه اصلی بازی را برای مدت محدودی به صورت رایگان در اختیار دارندگان کنسول ایکس باکس وان و رایانه های شخصی قرار خواهند داد. این فرصت به گیمرها اجازه انتخاب می دهد و در صورتی که بازی مورد پسند گیمرها قرار گرفت، می توانند بازی Rainbow Six Siege را به همراه بسته های گسترش دهنده آن خریداری کنند.

البته تنها مشترکین شبکه ایکس باکس لایو گلد قادر به دریافت رایگان این بازی ویدیویی خواهند بود و سایر مشترکین عادی از این فرصت پیش آمده نمی توانند استفاده کنند. البته توجه داشته باشید که این عنوان ویدیویی، تنها برای مدت محدودی رایگان می شود و شما می توانید از روز پنج شنبه تا روز یکشنبه، این بازی اکشن - شوتر اول شخص را دریافت و بازی کنید.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

  • بروز رسانی خبر:

پس از انتشار خبر رایگان شدن بازی برای کنسول ایکس باکس وان، شبکه استیم نیز این عنوان ویدیویی را برای پلتفرم رایانه های شخصی رایگان کرد! به عبارت دیگر، دارندگان رایانه های شخصی و پی سی بازها می توانند تا تاریخ ۳۱ جولای امسال (یک‌ شنبه ۱۰ مرداد ماه سال ۱۳۹۵)، اقدام به دریافت بازی از شبکه استیم کنند و در صورت رضایت، با تخفیف شگفت انگیز ارائه شده این بازی شرکت یوبی سافت را خریداری کنند. شایان به ذکر است نسخه استاندار بازی با قیمت ۲۴٫۹۹ دلار و نسخه گلد بازی با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار آماده خرید می باشند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

بر این اساس، از ساعت ۹ بعد از ظهر به وقت ایران، کاربران و گیمرهای ایرانی می توانند با مراجعه به شبکه ایکس باکس لایو و کلیک بر روی گزینه "دانلود"، بازی بی نظیر Rainbow Six Siege را دریافت کنند. خوشبختانه در این تاریخ مشخص شده، یوبی سافت این عنوان را با تخفیف ویژه ای به فروش می رساند و در صورتی که از تجربه این عنوان شوتر رضایت داشتید، می توانید با پرداخت هزینه کمتری، به تجربه خود ادامه دهید و بازی Rainbow Six Siege را خریداری کنید.

در روز ۲ اوت سال میلادی جاری (مصادف با سه‌ شنبه ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۹۵)، بسته الحاقی جدیدی با نام Operation Skull Rain برای عنوان ویدیویی Rainbow Six Siege عرضه خواهد شد. این دی ال سی شامل یک نقشه و دو اپراتور جدید می باشد که نقشه آن برای تمامی کاربران و گیمرها به صورت رایگان به بازی اضافه خواهد شد. دو اپراتور جدید نیز تنها برای خریداران و دارندگان نسخه سیزن پس بازی فعال می شود و در صورتی که گیمرها خواستگار این دو اپراتور باشند، باید کمی منتظر بمانند و پس از گذشت یک هفته، این بسته الحاقی را به صورت جداگانه خریداری کنند.

R6S-screenshot-new

در لیگ حرفه ای ایکس باکس لایو که در این هفته جاری برگزار می شود، بسته الحاقی Skull Rain این عنوان مهیج به صورت رسمی توسط یوبی سافت معرفی خواهد شد. این لیگ حرفه ای در دو لیگ برپا می شود که رقابت نهایی آن، در روز جمعه ۷ مرداد ماه سال ۱۳۹۵ و در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می شود.

اگر خاطرتان باشد، ماه گذشته شرکت فرانسوی یوبی سافت در تلاش افزایش فروش یک نسخه از بازی Rainbow Six Siege بود که با اعمال تخفیف های گوناگون و وسوسه انگیز، خود را برای رسیدن به این هدف یاری می کرد. این نسخه Starter Edition نام داشت و تنها با پرداخت ۱۵ دلار، گیمرها قادر به دریافت نسخه رایانه های شخصی این بازی بودند. البته در نسخه استارتر بازی رینبو تمامی نقشه ها، سلاح ها، حالت ها و... وجود داشت و تنها اپراتورهای موجود در بازی فعال نبودند. این نسخه تا روز ۱۹ جولای سال جاری (سه ‌شنبه ۲۹ تیر ماه سال ۱۳۹۵) در دسترس قرار گرفته بود.

در پایان خبر لازم است بدانید که بازی بی نظیر و پرطرفدار Tom Clancy's Rainbow Six Siege در تاریخ ۱ دسامبر سال میلادی ۲۰۱۵ مصادف با سه‌ شنبه ۱۰ آذر ماه سال ۱۳۹۴ برای کنسول های نسل هشتم کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز، توسط شرکت فرانسوی یوبی سافت منتشر شد و شما هم اکنون می توانید این بازی رقابتی را تجربه کنید. علاوه بر این، بسته های الحاقی مختلفی برای این عنوان هیجان انگیز عرضه می شود که شما با خرید سیزن پس بازی، می توانید به تمامی بسته های الحاقی دسترسی داشته باشید و یا به صورت جداگانه، بسته مورد نظر را خریداری کنید. شایان به ذکر است که قیمت بازی در روزهای عادی ۵۹٫۹۹ دلار و قیمت نسخه سیزن پس، ۲۹٫۹۹ دلار می باشد که در شبکه استیم و یوپلی جهت خرید موجود هستند.

دیدگاه شما در خصوص عرضه بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege به صورت رایگان چیست؟ آیا شما در این فرصت پیش آمده اقدام به دریافت بازی خواهید کرد؟ آخرین نسخه از مجموعه Tom Clancy's Rainbow Six را چگونه ارزیابی و بررسی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر