آخر هفته بازی بی نظیر Rainbow Six Siege را رایگان بازی کنید

اگر شما یک گیمر قدیمی باشید، حتما نام بازی Rainbow را شنیده اید! بازی ای که آخرین نسخه آن چند سال گذشته توسط کمپانی یوبی ساقت عرضه شد. سال ها گذشت و کمپانی یوبی سافت گویا این فرانچایز محبوب خود را فراموش کرده بود.

آخر هفته بازی بی نظیر Rainbow Six Siege را رایگان بازی کنید

به گزارش کلیک ، سرانجام نسخه جدید این فرانچایز با نام Rainbow Six Siege توسط استودیوی یوبی سافت Montreal ساخته و توسط کمپانی یوبی سافت عرضه شد. در نسخه های قبلی این فرانچایز فقط بخش مولتی پلیر و آنلاین وجود داشت اما در نسخه شماره 6 این سری شاهد اضافه شدن بخش آفلاین نیز هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به تازگی کمپانی کمپانی بزرگ یوبی سافت این بازی بی نظیر و محبوب Tom Clancy's Rainbow Six Siege را رایگان در اختیار پی سی بازها قرار داده است! بنا به خبرهای منتشر شده، به تازگی گیمرهای کامپیوترهای شخصی آخر این هفته می توانند بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege را به صورت رایگان تجربه کنند. البته باید توجه کنید که برای تجربه این بازی به صورت رایگان، باید کدهایی را از کمپانی یوبی سافت دریافت کنید و این کدها را در اکانت خود وارد کنید.

برای دریافت کدهای بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege، به این وبسایت مراجعه کنید.

برای تجربه این بازی عجله کنید! نسخه رایگان بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege از ساعت 6:01pm EST روز 18 دسامبر سال میلادی جاری تا ساعت 12:01pm EST روز 21 دسامبر سال میلادی جاری برای پلتفرم کامپیوتر شخصی قابل دسترس خواهد بود.البته شما علاوه بر دریافت کدهای رایگان بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege، تخفیف 25 درصدی نیز برای خرید این عنوان به شما تعلق می گیرد. با این تخفیف ویژه شما می توانید این عنوان محبوب را با قیمت 44.99 یورو از شبکه یوبی پلی خریداری کنید.

بازی Rainbow Six Siege در تاریخ 1 دسامبر سال میلادی جاری برای کنسول های نسل هشتم مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) و همچنین کامپیوترهای شخصی منتشر شد و شما هم اکنون می توانید این عنوان را خریداری کنید و از این بازی آنلاین و جنجالی لذت ببرید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص بازی Rainbow Six Siege چیست؟ رایگان شدن این بازی (به صورت محدود) را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا شما از این فرصت استفاده خواهید کرد؟ دیدگاه های شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: وبسایت PC Gamer

ارسال نظر