نسخه موبایلی Titanfall Assault از راه رسید

رسانه کلیک - مدیر ارشد استودیوی «ریسپاون اینترتینمنت» به تشریح زمان انتشار بازی Titanfall Assault برای دو سیستم عامل iOS و اندروید پرداخت.

نسخه موبایلی Titanfall Assault از راه رسید

چندی پیش آقای وینس زامپلا (Vince Zampella)، مدیر ارشد استودیوی ریسپاون اینترتینمنت، در گفت و گو با وب سایت «گیم اسپات» تاریخ انتشار نسخه موبایل بازی Titanfall Assault را رسما اعلام کرد.

بر این اساس، بازی تایتانفال آسالت زودتر از آنچه که فکرش را می کنیم منتشر می شود چرا که بازی در تاریخ ۱۰ آگوست سال میلادی جاری مصادف با ۱۹ مرداد برای دو سیستم عامل آی او اس و اندروید عرضه خواهد شد.

بر خلاف نسخه شوتر اول شخص مجموعه تایتانفال که باید به سرعت دشمنان و تایتان ها را نابود کنید، عنوان Titanfall Assault یک بازی کاملا متفاوتی است. در این بازی موبایلی، شما به عنوان فرمانده یک نیرو انتخاب شده اید که با سیاست های خود، باید تمامی دشمنان را نابود کرده و قلمروی آن ها را تسخیر کنید. همچنین شما می توانید با جمع آوری و سوزاندن کارت ها، منابع خود را ارتقا دهید. در بازی تایتانفال آسالت، شما به مناطق نسبتا آشنایی سفر خواهید کرد اما ممکن است که برخی از مناطق و نقشه ها برایتان تازگی داشته باشد.

پیش از این قرار بود بازی Titanfall: Frontline در اوایل سال میلادی جاری برای گوشی های هوشمند عرضه شود که متاسفانه در فاز بتای این عنوان، استودیوی نکسون از لغو توسعه بازی خبر داد. بازی تایتانفال فرانت لاین نیز در سبک استراتژی Real Time و کارتی به شمار می رفت که استودیوی نکسون وظیفه ساخت و توسعه آن را برعهده گرفته بود؛ ولی پیش از انتشار نسخه نهایی، نکسون توسعه بازی را به دلایل نامعلومی متوقف ساخت. با این وجود، می توان بازی Titanfall Assault، اولین نسخه موبایلی سری تایتانفال دانست.

Titanfall Assault

به علاوه استودیوی ریسپاون اینترتینمنت گفته هم اکنون کاربران سیستم عامل اندروید با نام نویسی در فروشگاه پلی استور، یک عدد تایتان انحصاری به صورت رایگان و هدیه دریافت خواهند کرد. توجه داشته باشید که برای دریافت این تایتان وقت زیادی باقی نمانده و شما باید پیش از انتشار بازی در فروشگاه مذکور نسبت به نام نویسی اولیه (پیش ثبت نام بازی) اقدام کنید.

در حال حاضر، آخرین نسخه از مجموعه تایتانفال تحت عنوان Titanfall 2 در تاریخ ۲۶ اکتبر سال میلادی گذشته مصادف با ۵ آبان ماه سال ۹۵ برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی منتشر شد. علاقه مندان می توانند با پرداخت مبلغ ۳۹٫۹۹ دلار، این بازی فوق العاده را از طریق فروشگاه های معتبر از جمله اوریجین، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو خریداری کنند.

ارسال نظر