بازی World of Warcraft را بدون خرید آن تجربه کنید!

رسانه کلیک - شرکت «بلیزارد انترتینمنت» به تازگی فروش بازی World of Warcraft و محتوای اضافه و بسته های الحاقی آن را متوقف کرد و در عوض کاربران و بازیکنان با خرید اشتراک ماهیانه می توانند به تمامی محتویات بازی دسترسی داشته باشند.

بازی World of Warcraft را بدون خرید آن تجربه کنید!

بر هیچکس پوشیده نیست که بازی World of Warcraft یکی از بهترین و برترین عناوین ویدیویی چند نفره آنلاین تاریخ به شمار می رود که با وجود گذشت بیش از دوازده سال از انتشارش، همچنان مورد انتخاب بازیکنان به عنوان یک بازی سرگرم کننده و جذاب قرار می گیرد و روزانه میزبان هزاران گیمر از سراسر جهان است.

سیاست فروش این عنوان مهیج و فوق العاده با دیگر بازی های ویدیویی کمی متفاوت است و در عوض شباهت زیادی با سرویس های پلی استیشن پلاس و ایکس باکس لایو گلد دارد، به طوری که تا پیش از امروز، بازیکنان ضمن خرید نسخه پایه بازی، در هر ماه مبلغی را به عنوان حق اشتراک و عضویت برای تجربه بخش چند نفره آنلاین این عنوان پرداخت می کردند. از طرف دیگر، بسته های الحاقی بازی World of Warcraft یکی از مهمترین ارکان اصلی این اثر تلقی می شود، چرا که با انتشار این بسته ها، محتویات جدیدی از جمله نقشه، هیرو و سلاح تازه به بازی راه می یابد و تنوع مناسبی در بازی ایجاد می کند.

با این حال، بازیکنان برای دسترسی به این بسته های الحاقی، نه تنها باید نسخه پایه و حق اشتراک ماهیانه این عنوان ویدیویی را خریداری می کردند، بلکه می بایست مبالغ اضافی دیگری را نیز صرف خرید بسته های الحاقی آن کنند.

حال، خبر خوب و خوش برای طرفداران و هواداران بازی World of Warcraft این است که از این پس، دیگری نیازی به خرید نسخه پایه بازی نیست و تنها با پرداخت هزینه حق اشتراک ماهیانه، می توانید به تمامی محتویات این اثر ویدیویی نظیر محتوای نسخه پایه و شش بسته الحاقی آن دسترسی داشته باشید و از تجربه رایگان آن، لذت ببرید. همچنین، تمامی Battle Chest ها که شامل محتویات اضافه و بسته های الحاقی بازی می شود، به طور کامل از فروشگاه بتل نت حذف شده است و در حال حاضر امکان خرید آن ها وجود ندارد.

نسخه پایه بازی وارکرافت به همراه شش بسته الحاقی آن رایگان شد!

به طور دقیق تر، چندی پیش شرکت نامدار بلیزارد انترتینمنت به منظور آماده سازی شرایط برای انتشار هفتمین بسته الحاقی بازی World of Warcraft به نام Battle for Azeroth، سیاست خود در خصوص فروش نسخه پایه و شش بسته الحاقی قبلی این عنوان را تغییر داد. بنا به تصمیمات جدید این شرکت، از این پس نسخه اصلی و شش بسته الحاقی قبلی بازی وارکرافت به طور کامل رایگان شد و بازیکنان در ازای پرداخت مبلغ 14.99 دلار به عنوان حق اشتراک، می توانند به مدت 30 روز به تجربه این بازی پرطرفدار بپردازند.

البته توجه داشته باشید که بسته الحاقی Battle for Azeroth بازی World of Warcraft که برای عرضه در روز سه شنبه 23 مرداد ماه سال جاری (14 اوت سال میلادی 2018) برنامه ریزی شده است، به صورت رایگان به دست بازیکنان و گیمرها نمی رسد. علاقه مندان برای دسترسی به نسخه استاندارد و دیجیتال دیلاکس هفتمین بسته الحاقی بازی به ترتیب باید مبلغ 49.99 دلار و 69.99 دلار هزینه کنند.

همچنین، در صورت خرید اشتراک یک ساله بازی World of Warcraft، هزینه اشتراک ماهانه این اثر ویدیویی از 14.99 دلار به 12.99 دلار کاهش می یابد.

بنابراین، به طور خلاصه و با توجه به تغییرات اعمال شده، شما با خرید اشتراک ماهانه می توانید بازی واکرافت را به همراه شش بسته الحاقی قبلی به صورت رایگان تجربه کنید. حال، در صورت تمایل به تجربه بسته الحاقی Battle for Azeroth، جدا از حق عضویت، باید مبلغ 49.99 دلار دیگر را نیز پرداخت کنید.

بازی World of Warcraft

از دیگر خبرهای مرتبط با بازی می توان به انتشار به‌روز رسانی جدید آن اشاره کرد. این به‌روز رسانی که بیشتر بر روی آماده سازی برای بسته الحاقی Battle for Azeroth تمرکز دارد، هم اکنون از طریق شبکه بتل نت در دسترس کلیه کاربران و بازیکنان قرار گرفته است.

شایان ذکر است؛ نسخه پایه بازی پرطرفدار و بی نظیر World of Warcraft در تاریخ 4 آذر ماه سال 83 (24 نوامبر سال میلادی 2004) توسط استودیوی سرشناس Blizzard Entertainment به صورت انحصاری بر روی پلتفرم رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و مک او اس (OS X) منتشر شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با تغییر روند فروش و دسترسی به بازی World of Warcraft چیست؟ فراموش نکنید که دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را در این باره با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر