سونی پلی استیشن کلاسیک را معرفی کرد؛ تجربه مجدد 20 بازی نوستالژیک!

رسانه کلیک - شرکت سونی با عرضه کنسول جدید خود که تقریبا به اندازه کف دست است، به تازگی سر و صدای زیادی به پا کرد. 20 بازی معروف نوستالژیک برای کنسول «پلی استیشن کلاسیک» در نظر گرفته شده است.

سونی پلی استیشن کلاسیک را معرفی کرد؛ تجربه مجدد 20 بازی نوستالژیک!

پلی استیشن کلاسیک نسخه کوچک پلی استیشن 1 محسوب می شود که به گفته سونی 45 درصد کوچکتر شده و بازی های پرطرفداری از قبیل فاینال فانتزی 7، تیکن 3، R4: Ridge Racer Type 4، وایلد آرمز و !Jumping Flash روی آن نصب شده است. این کنسول تمام بازی ها را با فرمت اصلی اجرا کرده و فاقد کلیدهای آنالوگ و قابلیت شوک است.

بد نیست بدانید پلی استیشن 1 اولین بار در سال 1994 یعنی 25 سال پیش معرفی شد و اولین کنسول خانگی در تاریخ بازی های ویدیویی بود که 100 میلیون واحد از آن در سراسر جهان به فروش رفت. این کنسول برای اولین بار تجربه بازی های 3 بعدی را به گیمرهای خانگی تقدیم کرد.

در حال حاضر، پیش فروش پلی استیشن کلاسیک در آمریکا با قیمت 100 دلار آغاز شده است. این محصول به همراه یک عدد کابل HDMI، یک کابل USB و دو کنترلر در تاریخ 3 دسامبر وارد بازار آمریکا می شود. سونی همچنین اعلام کرده که کنسول کوچک خود را در این تاریخ با قیمت 150 دلار استرالیا یا 90 پوند به صورت محدود به بازارهای ژاپن، آمریکای شمالی، اروپا، نیوزیلند و استرالیا عرضه می کند.

ارسال نظر